Jesteśmy firmą handlową pośredniczącą w transakcjach w branży FMCG, spożywczej, paszowej i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 125 krajach na całym świecie.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku, zatrudniającym profesjonalistów w swojej dziedzinie. W ludziach szukamy pasji i motywacji, a nie pochodzenia, doświadczenia czy historii. Foodcom to miejsce, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła!
W roku 2021 tworzyliśmy zespół składający się z 35 specjalistów, aktualnie zatrudniamy już ponad 100 osób, otworzyliśmy 2 biura regionalne - w Lublinie i Hiszpanii.
Dzięki innowacyjnemu podejściu stale się rozwijamy. Poszukujemy w związku z tym kolejnych osób, które dołączą do naszego zespołu handlowego na stanowisko Key Account Manager (export)
Zobacz jak się u nas pracuje!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=GOrr_Yna3wg
- Nawiązywanie relacji handlowych z Klientami B2B na rynkach zagranicznych
- Sprzedaż produktów FMCG lub paszowych/spożywczych/chemii industrialnej do Klientów specjalizujących się w branży produkcyjnej
- Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
- Nadzorowania procesu eksportu towaru do klienta
- Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i Klientami
Badanie źródeł nowych potencjalnych Klientów na podległych rynkach i określenie ich potencjału
- Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru (min. poprawność przygotowanych kontraktów, faktury sprzedaży i zakupu, dokumenty transportowe)
- Współpraca z działem logistyki, finansów i administracji
- Posiadasz 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B do klientów z branży spożywczej, chemii przemysłowej, paszowej lub pokrewnej.
- Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim (wykorzystujemy ten język do codziennych kontaktów z klientami i współpracownikami
- Posiadasz silną motywację do realizacji postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Mile widziane:
- Doświadczenie w transakcjach Import-Eksport
- Znajomość innych języków obcych
- Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wysoka prowizja, która stanowi 10% od wygenerowanego zysku netto) W zależności od osiąganych wyników, po kilku pierwszych miesiącach pracy wynagrodzenie może sięgać ok. 30 000 PLN lub więcej
- Praca stacjonarna w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum miasta
- Dbamy o work-life balance
- Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych pod okiem Buddiego, który jest doświadczonym handlowcem z wieloma sukcesami sprzedażowymi na kącie
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu i stabilnej pozycji rynkowej
- Współpraca z otwartym i pomocnym zespołem, nastawionym na nieformalne i bezpośrednie relacje oraz pracę zespołową
- Dopłata do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych FitProfit
- Spotkania integracyjne, m.in. piwne piątki, wyjścia zespołowe
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego dla zaawansowanych prowadzone przez native speakera
Auto służbowe do użytku prywatnego po osiągnięciu pozycji Senior Specialist
- Możliwość uczestnictwa w zagranicznych targach branżowych