Jesteśmy firmą handlową pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej i chemicznej (chemia industrialna) oraz FMCG. Współpracujemy z klientami w ponad 120 krajach na całym świecie.
W roku 2021 tworzyliśmy zespół składający się z 35 specjalistów, aktualnie zatrudniamy już ponad 100 osób, otworzyliśmy 2 biura regionalne - w Lublinie i Hiszpanii.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku, zatrudniającym profesjonalistów w swojej dziedzinie. W ludziach szukamy pasji i motywacji, a nie pochodzenia, doświadczenia czy historii.
ZOBACZ JAK SIĘ U NAS PRACUJE!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=GOrr_Yna3wg
- Administracyjne wsparcie działu handlowego
- Współpraca z działem logistyki w zakresie dokumentacji dotyczącej zlecania transportu towarów
- Współpraca z działem finansowym w zakresie wystawiania faktur z tytułu zakupu i sprzedaży
- Przygotowywanie umów dla klientów firmy Foodcom S.A.
- Prowadzenie rejestru dokumentów handlowych
- Obsługa korespondencji z klientami i dostawcami
- Przygotowywanie raportów i zestawień sprzedażowych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację ustną i pisemną
- Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
- Samodzielność w działaniu i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość MS Excel
- Nowoczesne biuro w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
- Praca w stałych godzinach (od 8:30)
- Obszerne szkolenia wdrożeniowe
- Współpraca z pomocnym zespołem, nastawionym na nieformalne i bezpośrednie relacje oraz pracę zespołową
- Dopłatę do prywatnej opieki medycznej i zajęć sportowych FitProfit
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego z native speakerem
- Spotkania integracyjne, np. piwne piątki, wyjścia zespołowe, imprezy świąteczne
- Współpraca z pomocnym, międzynarodowym zespołem, nastawionym na nieformalne i bezpośrednie relacje oraz pracę zespołową
- Work-life balance