JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).
Aktualnie prowadzimy rekrutację stałą dla naszego klienta, który od ponad 10 lat zajmuje się projektowaniem rozwiązań w zakresie wyposażenia wnętrz biurowych w Polsce. Klientami firmy są przede wszystkim organizacje o zasięgu międzynarodowym, silne polskie przedsiębiorstwa oraz przedstawiciele koncernów zagranicznych działających w Polsce.
Ze względu na duży rozwój przedsiębiorstwa została uruchomiona rekrutacja na stanowisko asystenta/asystentkę ds. administracyjnych działu sprzedaży.
Miejsce pracy: Warszawa (Ursus), ul. Posag 7 Panien 1
Twój zakres obowiązków na stanowisku:
- wsparcie głównego działu sprzedaży w ramach zadań administracyjnych,
- przygotowywanie raportów i analiz,
- uczestniczenie w realizacji procesów,
- nadzorowanie obiegu dokumentów w dziale i organizacji,
- prace administracyjne (obsługa korespondencji i połączeń przychodzących),
- pomoc w bieżących pracach działu.
Oferujemy:
- pewną i stałą pracę w silnie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia (na okres próbny),
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia,
- pracę w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku,
- realną możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- nabycie umiejętności w dziale sprzedaży klienta biznesowego - m.in. poprzez uczestnictwo w szkoleniach w kraju oraz za granicą,
- dodatkowe benefity związane z wynagrodzeniem po okresie próbnym.
Czego wymagamy od kandydata:
- umiejętności analitycznych do pracy z arkuszami kalkulacyjnymi,
- dobrej znajomość programów MS Office,
- wyczucia estetyki i poczucia gustu,
- miłej aparycji i wysokiej kultury osobistej,
- zaangażowania w powierzone obowiązki,
- znajomości języka angielskiego (mile widziany poziom B1 i wyżej),
- mile widziany status ucznia/studenta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV.