Cel istnienia stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- umiejętność komunikacji i współpracy,
- zorientowanie na klienta,
- zorientowanie na cel i jakość,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
to zapraszamy do aplikowania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy komórki organizacyjnej oraz stanowiska, o jakie ubiega się kandydat,
- CV,
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny).
Oferujemy:
- 2 etaty,
- umowa o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Do składania ofert zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- budynek 4-piętrowy z 2 windami,
- wejście do budynku bezpośrednio z chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, umożliwiająca wjazd wózka na I piętro,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.