Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży inżynierii mechanicznej i przemysłowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku: Specjalista/-tka ds. obsługi posprzedażowej, miejsce pracy: okolice Wrocławia.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- posprzedażową obsługą klientów w tym m.in. wystawianiem faktur, dokumentów dot. zamówień itp.,
- wsparciem Działu Handlowego poprzez m.in. kontrolę nad obiegiem dokumentów handlowych, prowadzenie zestawień sprzedaży,
- uczestnictwem w przygotowywaniu ofert handlowych i wprowadzaniem ich do systemu,
- monitorowaniem płatności od klientów firmy,
- kontrolą dokumentów przetargowych,
- przygotowywaniem różnorodnych prezentacji.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znasz język angielski na poziomie min. B1,
- bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office oraz Comarch ERP lub inny system,
- cechują Cię: wysoka kultura osobista, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
- jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, skrupulatną, o dużym poczuciu odpowiedzialności i odporności na stres,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.
Co otrzymasz w zamian:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat (4500 - 5000 PLN netto),
- pracę stacjonarną w elastycznych godzinach pracy biura (7:30 - 17:30),
- bogaty pakiet benefitów (bezpłatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, NNW, dofinansowanie do zajęć sportowych, a także do kursów i szkoleń, spotkania integracyjne, brak korporacyjnej atmosfery),
- pracę w dobrej, zespołowej atmosferze, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w obszarze nowych technologii.