Cel istnienia stanowiska
Zapewnia prawidłową realizację procesów i procedur oraz przygotowanie zbiorczych raportów i sprawozdawczości w zakresie nadzorowanych usług i procesów w pionie dochodów.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze ubezpieczeń społecznych
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, nauki społeczne, ekonomia, zarządzanie)
- minimum 5 lat pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego (KPA)
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z 21 września 2017r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania w sprawach rozliczania składek, do których poboru jest zobowiązany Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- komunikatywną
- potrafiącą współpracować i rozwiązywać problemy
- umiejącą podejmować decyzje
- nastawioną na rozwój, elastyczną, innowacyjną
to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu oferty przez formularz aplikacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata (obsługa pakietu MS Office - MS Word, MS Excel) oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze budynku,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.