Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, a w Oddziale zapewnia także wypłatę świadczeń
Wymagania formalne określone na oferowanym stanowisku
Wymagania niezbędne:
Wymagania mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie wypłaty zasiłków pogrzebowych oraz potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert - 25 września 2023 r.
Dodatkowe informacje:
- umow ana czas zastępstwa
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Inspektoratu ZUS w Tczewie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- kontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Tczewie
ul. Jagiellońska 55
83-110 Tczew
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
- wejście do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie