Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją pojazdów, w tym ewidencję pojazdów
w SAP w module FL i napraw, rozliczanie środków wydawanych na eksploatację, wycofywanie pojazdów z eksploatacji, wnioskowanie o zakup nowych pojazdów;
- rozliczenie i analizy w obszarze czasu pracy, podróży służbowych, kart drogowych kierowców;
- rozliczanie kart drogowych w SAP moduł FL;
- sporządzanie wymaganych raportów, sprawozdań i zestawień związanych
z działalnością CZF;
- rozliczanie umów na usługi transportowe;
- wykonywanie poleceń Kierownika CZF;
- realizację zadań zgodnie z Instrukcją.
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
- znajomość systemu SWEZ w zakresie modułów FL, SRM.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy pracownika do Centrum Zarządzania Flotą
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.