Szukasz nowych wyzwań zawodowych? Chcesz rozpocząć karierę w segmencie nowych technologii i poznać branżę IT? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK - dołącz do nas!
Świadczymy usługi outsourcingowe z obszaru IT dla kluczowych klientów w Polsce i za granicą, w sektorach takich jak: IT, telekomunikacja, finanse i ubezpieczenia, branża przemysłowa, inżynieryjna, lotnicza, samochodowa, jak również administracja i usługi publiczne.
Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.
W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2024 roku poszerzyć zespół specjalistów do 200 osób, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby naszych klientów.
Jakie mamy dla Ciebie zadania?
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie.
- Monitorowanie przepływu dokumentacji (przyjmowanie, wydawanie, dokumentowanie przepływu dokumentacji).
- Archiwizowanie dokumentów z zachowaniem porządku i zasad firmy.
- Bieżąca praca dokumentacyjno-biurowa (kserowanie, drukowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji).
- Wsparcie działań kadrowo-księgowych (przygotowywanie i monitorowanie obiegu dokumentów kadrowo-księgowych).
- Wsparcie zespołu w przygotowywaniu cyklicznych rozliczeń (przygotowanie zestawień, monitorowanie i rejestrowanie obiegu dokumentów).
- Monitorowanie i nadzór nad procesem zakupów wewnętrznych na potrzeby biura.
- Wsparcie w organizacji event"ów firmowych.
- Prowadzenie kalendarzy, umawianie i organizacja spotkań.
- Inna bieżąca pomoc w codziennej działalności zespołu.
A w ramach możliwych ścieżek rozwoju:
- Prace związane z obsługą kadrowo-płacową i księgową firmy.
- Prace związane ze wsparciem rekrutacji i weryfikacji Kandydatów.
- Prace związane ze wsparciem realizowanych projektów technologicznych (np. przygotowanie szablonów dokumentów, pilnowanie harmonogramów, nadzór nad formalnościami, wstępne rozliczenia projektowe, tworzenie baz i porządkowanie danych do projektów, inne prace organizacyjne).
- Prace związane ze wsparciem w obszarze przetargów (np. pomoc przy wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów).
Perfect match:
- Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
- Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel"a, word"a, porządkujesz swoją pracę).
- Ogarniasz matematykę i czujesz się swobodnie w pracy z liczbami.
- Bez problemów obsługujesz wszelkie urządzenia biurowe.
- Jesteś samodzielna/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem i organizacją pracy.
- Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y - innymi słowy można na Tobie polegać.
- Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
- Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
- Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
- Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.
- Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
- Szybko się uczysz.
- Chcesz rozwijać siebie i otoczenie w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.
Co Ci oferujemy?
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
- Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku Ekspertów z danych dziedzin.
- Realną możliwość rozwoju w firmie - to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Samodzielnego Księgowego, Manager"a ds. Operacyjnych, Konsultanta/Rekrutera, Manager"a ds. Sprzedaży lub Project Manager"a - w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 5 000 - 6000 PLN brutto mies. (UoP)
- Pakiet benefitów kafeteryjnych.