Junior Office Manager

Szukasz nowych wyzwań zawodowych? Chcesz rozpocząć karierę w segmencie nowych technologii i poznać branżę IT? Jeżeli odpowiedź brzmi TAK - dołącz do nas!

Świadczymy usługi outsourcingowe z obszaru IT dla kluczowych klientów w Polsce i za granicą, w sektorach takich jak: IT, telekomunikacja, finanse i ubezpieczenia, branża przemysłowa, inżynieryjna, lotnicza, samochodowa, jak również administracja i usługi publiczne.

Opierając się na szerokim doświadczeniu i elastycznym podejściu do potrzeb Klienta budujemy swój wizerunek skutecznego doradcy i atrakcyjnego pracodawcy.

W ramach planów rozbudowy struktur firmy, planujemy do końca 2024 roku poszerzyć zespół specjalistów do 200 osób, zarówno na wewnętrzne jak i zewnętrzne potrzeby naszych klientów.

Jakie mamy dla Ciebie zadania?

  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie.
  • Monitorowanie przepływu dokumentacji (przyjmowanie, wydawanie, dokumentowanie przepływu dokumentacji).
  • Archiwizowanie dokumentów z zachowaniem porządku i zasad firmy.
  • Bieżąca praca dokumentacyjno-biurowa (kserowanie, drukowanie dokumentów, wysyłanie korespondencji).
  • Wsparcie działań kadrowo-księgowych (przygotowywanie i monitorowanie obiegu dokumentów kadrowo-księgowych).
  • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu cyklicznych rozliczeń (przygotowanie zestawień, monitorowanie i rejestrowanie obiegu dokumentów).
  • Monitorowanie i nadzór nad procesem zakupów wewnętrznych na potrzeby biura.
  • Wsparcie w organizacji event"ów firmowych.
  • Prowadzenie kalendarzy, umawianie i organizacja spotkań.
  • Inna bieżąca pomoc w codziennej działalności zespołu.

A w ramach możliwych ścieżek rozwoju:

  • Prace związane z obsługą kadrowo-płacową i księgową firmy.
  • Prace związane ze wsparciem rekrutacji i weryfikacji Kandydatów.
  • Prace związane ze wsparciem realizowanych projektów technologicznych (np. przygotowanie szablonów dokumentów, pilnowanie harmonogramów, nadzór nad formalnościami, wstępne rozliczenia projektowe, tworzenie baz i porządkowanie danych do projektów, inne prace organizacyjne).
  • Prace związane ze wsparciem w obszarze przetargów (np. pomoc przy wypełnianiu i kompletowaniu dokumentów).

Perfect match:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
  • Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel"a, word"a, porządkujesz swoją pracę).
  • Ogarniasz matematykę i czujesz się swobodnie w pracy z liczbami.
  • Bez problemów obsługujesz wszelkie urządzenia biurowe.
  • Jesteś samodzielna/-y, potrafisz dobrze zarządzać własnym czasem i organizacją pracy.
  • Jesteś odpowiedzialna/-y, skrupulatna/-y, rzetelna/-y, terminowa/-y - innymi słowy można na Tobie polegać.
  • Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i godną zaufania.
  • Lekko przychodzi Ci nawiązywanie relacji z nowo poznanymi ludźmi.
  • Potrafisz komunikować się jasno i przekonywująco.
  • Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie.
  • Masz dystans do siebie i poczucie humoru.
  • Szybko się uczysz.
  • Chcesz rozwijać siebie i otoczenie w którym pracujesz: masz pomysły na usprawnienia i ulepszenia, o których nie boisz się rozmawiać i wprowadzać w życie.

Co Ci oferujemy?

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
  • Wsparcie mentorów z międzynarodowym doświadczeniem.
  • Możliwość poszerzania wiedzy i zdobycia nowych kompetencji u boku Ekspertów z danych dziedzin.
  • Realną możliwość rozwoju w firmie - to pozycja z perspektywą awansu na stanowisko Samodzielnego Księgowego, Manager"a ds. Operacyjnych, Konsultanta/Rekrutera, Manager"a ds. Sprzedaży lub Project Manager"a - w zależności od predyspozycji i zainteresowań.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 5 000 - 6000 PLN brutto mies. (UoP)
  • Pakiet benefitów kafeteryjnych.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Junior Office Manager

Jaka oferta pracy na stanowisku: Junior Office Manager w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy P&P Solutions Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Junior Office Manager Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Junior Office Manager, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.P&P Solutions Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.