Asystent klienta biznesowego ds. HR z językiem niemieckim (praca dla juniorów)

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko w dziale administracyjnym/HR.

Kluczowe obowiązki na stanowisku:

  • Zarządzanie danymi oraz dokumentacją pracowników
  • Codzienna praca z systemem SAP
  • Zapewnianie obsługi klienta, zgodnej z zasadami i procedurami, określonymi przez prawo oraz pracodawcę
  • Pomoc w tworzeniu dokumentów, umów i pozostałych
  • Korygowanie dokumentów, w celu uzyskania ich poprawności
  • Zatwierdzanie i przetwarzanie wniosków o zasiłki i pozostałych wniosków, wystawianych przez pracowników
  • Rozpatrywanie wniosków, pod kątem ich poprawności
  • Opiniowanie
  • Pomoc w tworzeniu listy płac
  • Pomoc w rozliczaniu nadgodzin
  • Dostarczanie danych do listy płac i ich weryfikowanie
  • Zarządzanie danymi i specjalistycznymi systemami pracowniczymi
  • Raportowanie na potrzeby klienta biznesowego

Pracodawca oczekuje:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego - wymagany poziom to B2
  • Wsparcie techniczne, administracyjne oraz biznesowe
  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, w standardowych godzinach
  • Chęć rozwoju zawodowego w kierunku HR
  • doświadczenia w obsłudze klienta oraz pracach administracyjnych - mile widziane, jednak nie jest warunkiem koniecznym
  • Wykształcenie branżowe - również mile widziane

Pracodawca oferuje:

  • Benefity (multisport, prywatna opieka medyczna, platforma mybenefit i inne)
  • Pracę w trybie hybrydowym (biuro w Łodzi lub Krakowie)
  • Praca na cały etat, w standardowych godzinach pracy biura
  • Umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej
  • Możliwość awansów w strukturach firmy
  • Szkolenia stanowiskowe i językowe, finansowane przez firmę
  • Sprzęt potrzebny do pracy


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Asystent klienta biznesowego ds. HR z językiem niemieckim (praca dla juniorów)

Jaka oferta pracy na stanowisku: Asystent klienta biznesowego ds. HR z językiem niemieckim (praca dla juniorów) w miejscowości: Łódź jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Asystent klienta biznesowego ds. HR z językiem niemieckim (praca dla juniorów) Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Asystent klienta biznesowego ds. HR z językiem niemieckim (praca dla juniorów), praca w Łódź dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.