Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania niezbędne:
Atutem będzie:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- podstawowa umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat).
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie.
Sposób aplikowania:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne,
- nagrody specjalne i jubileuszowe,
- wynagrodzenie "trzynastkę".
- rozwój zawodowy,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 2 pracowników,
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych
- budynek II piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.