Asystent księgowy, dla klienta biznesowego z językiem niderlandzkim praca zdalna

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko w dziale finansowo-księgowym.

Obowiązki na stanowisku:

  • Wykonywanie codziennych zadań związanych z płatnościami, należnościami
  • Wykonywanie pozostałych czynności księgowych oraz administracyjnych
  • Dbanie o zachowanie procedur, związanych z pracami księgowymi
  • Sprawdzanie i księgowanie przychodzących faktur oraz pozostałych dokumentów księgowych
  • Weryfikacja dokumentów sprzedażowych, pod kątem ich poprawności i ich korekta
  • Wprowadzanie danych do systemu na podstawie uzyskanych dokumentów
  • Aktualizowanie danych w systemie oraz wprowadzanie danych, na podstawie innych dokumentów
  • Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi w zakresie codziennych operacji AP
  • Negocjacje (wspieranie zespołu w zakresie AP)
  • Współpraca z zespołem w działaniach audytowych
  • Zastępowanie członków zespołu oraz ich codzienne wsparcie

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Znajomość j. angielskiego minimum B2
  • Znajomość języka niderlandzkiego poziom B2/C1
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat (praca od poniedziałku do piątku)
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz zainteresowanie branżą księgową, finansową i branżami pochodnymi
  • Pozytywne nastawienie do pracy
  • Umiejętność pracy zespołowej jak i samodzielnego podejmowania decyzji
  • Chęć nauki i otwartość na szkolenia kierunkowe
  • Otwartość na rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • Pierwsze doświadczenie w zakresie ekonomii lub administracji - minimum rok
  • Wykształcenie kierunkowe będą dodatkowym atutem!

Nasz klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie, oparte na podstawie umowy o pracę (brak umowy zlecenie, umów o dzieło)
  • Terminowe wypłacanie wynagrodzenia, za wykonywaną pracę
  • Standardowe/biurowe godziny pracy
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce lub praca hybrydowa z Łodzi, Poznania, Krakowa lub Wrocławia
  • Pakiet szkoleń w pierwszych tygodniach zatrudnienia - 100% płatne
    Benefity (opieka medyczna, multisport, i wiele innych)


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Asystent księgowy, dla klienta biznesowego z językiem niderlandzkim praca zdalna

Jaka oferta pracy na stanowisku: Asystent księgowy, dla klienta biznesowego z językiem niderlandzkim praca zdalna w miejscowości: Toruń jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Asystent księgowy, dla klienta biznesowego z językiem niderlandzkim praca zdalna Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Asystent księgowy, dla klienta biznesowego z językiem niderlandzkim praca zdalna, praca w Toruń dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.