Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Ubezpieczeń i Składek
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencję danych identyfikacyjnych ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 07.09.2023 r.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Warunki niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)
- minimum 1 rok w pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- mile widziana znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
- mile widziana znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- mile widziana znajomość zasad wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych przez poszczególne grupy płatników
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane niezbędne wykształcenie (szkoła średnia) oraz inne dokumenty posiadanego wykształcenia,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 2 kandydatów
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu (test)
- skontaktujemy się telefonicznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty składamy w języku polskim
- miejsce świadczenia pracy: Inspektorat ZUS w Piasecznie,
ul. Puławska 34 B, 05-500 Piaseczno
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 - piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.