Polski lider ochrony środowiska
Inwestujemy w nowoczesne instalacje odzysku surowcowego i energetycznego. Nasz zespół to specjaliści z każdego obszaru ochrony środowiska i dzięki nim możemy oferować kompleksowe rozwiązania dla samorządów i biznesu w zakresie: gospodarki komunalnej i surowcowej, wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych, w tym odpadów, osadów i biomasy, a także gospodarki wodno-ściekowej.
Aby realizować nasze ambitne zadania, potrzebujemy ludzi, którzy w codziennej pracy będą chcieli z nami rozwijać i wykorzystywać swoją pasję oraz szerokie zainteresowanie tematem ochrony środowiska.
OPIS STANOWISKA:
- Kontakt z klientami w zakresie bieżącej obsługi umów i zleceń
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji,
- Bieżąca współpraca z innymi działami spółki (w szczególności z działem logistyki i działem księgowości)
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji
- Przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami
CO JEST DLA NAS WAŻNE:
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta (call center) mile widziane
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kultura osobista
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Dobra znajomość pakietu MS Office
OFERUJEMY:
- Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Umowę o pracę, ale jesteśmy otwarci też na inne elastyczne formy zatrudnienia
- Dostęp do pakietu socjalnego: ubezpieczenie medyczne, kartę sportową, ubezpieczenia grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy