Finance and Administration Specialist

Dla organizacji Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża (ICRC) poszukujemy kandydatów na stanowisko Finance and Administaration Specialist

Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża (ICRC) jest bezstronną, neutralną i niezależną organizacją, której misją jest ochrona życia i godności ofiar konfliktów zbrojnych oraz udzielanie im pomocy, a także promowanie i zapewnienie poszanowania Międzynarodowego Prawa Humanitarnego.

ICRC angażuje się w dwustronny i poufny dialog ze wszystkimi stronami konfliktu, porusza palące kwestie humanitarne oraz wspiera wysiłki dążące do ochrony życia i godności cywilów, a także jeńcow wojennych i osób internowanych oraz rannych.

Biuro ICRC w Polsce działa w ramach odpowiedzi na międzynarodowy konflikt zbrojny w Ukrainie, pomagając w łączeniu rodzin rozdzielonych przez konflikt, wspierając pracę Polskiego Czerwonego Krzyża i propagując poszanowanie zasad Międzynarodowego Prawa Humanitarnego.

  • Odpowiada za księgowość biura (przepływy pieniężne, płatności bankowe, godziny pracy kasy, ewidencja zapisów księgowych , uzgadnianie sald kont, miesięczne zamykanie akt księgowych itp .);
  • Może zostać poproszony o udział w przygotowaniu rocznego budżetu/prognozy miesięcznej i raportowaniu ryzyka, kontroli kosztów i analizie odchyleń budżetowych; dostarczać aktualizacje kierownictwu i odpowiedzialnemu za program.
  • Regularnie ocenia sytuację finansową, w tym skarbową, urzędu.
  • Zapewnia zgodność z ustawowymi wymogami sprawozdawczymi (podatki, ubezpieczenia społeczne itp.).
  • Pełni funkcję doradcy we wszystkich kwestiach finansowych lub ekonomicznych dla innych działów.
  • Przyczynia się do opracowania środków awaryjnych w odpowiedzi na krytyczne zmiany w Polsce; bierze udział w ocenie ryzyka, koncentrując się na nieruchomościach i finansach; wdraża środki ograniczające ryzyko.
  • Wdraża wytyczne finansowe i administracyjne w biurze, czuwa nad ich ścisłym przestrzeganiem w celu przestrzegania norm etycznych i ograniczania ryzyka finansowego.
  • Działa jako współsygnatariusz i interfejs finansowy dla władz lokalnych i podmiotów komercyjnych (dostawców, banków itp.).
  • Zapewnia kierownictwu wiarygodne prognozy wydatków i dane budżetowe.
  • Organizuje bieżące utrzymanie biur i rezydencji; utrzymuje odpowiednie bierne środki bezpieczeństwa dla wszystkich obiektów, w tym bezpiecznego zakwaterowania pracowników ekspatriantów.
  • Analizuje lokalny rynek i proponuje lokale do wynajęcia, negocjuje i zawiera umowy.
  • Promuje środki mające na celu zmniejszenie wpływu na środowisko (zużycie energii, gospodarowanie odpadami itp.) we współpracy z zespołem ds. zrównoważonego rozwoju w centrali.
  • Nadzoruje osobę na stanowisku Welcome Officer (organizację podróży).
  • Wykształcenie wyższe w zakresie administracji biznesowej, finansów, rachunkowości, zarządzania hotelarstwem,
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wymagana biegła znajomość polskiego i angielski,
  • Biegła obsługa komputera,
  • Umiejętność negocjacji, efektywnego zarządzania czasem,
  • Zdolności interpersonalne,
  • Umiejętności zarządzania zespołem.
  • Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco.
  • Satysfakcjonującą i zróżnicowaną pracę w humanitarnym, wielokulturowym i międzynarodowym środowisku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z trzynastą pensją.
  • Szkolenia onboardingowe.
  • Możliwość elastycznego czasu pracy i telepracy.

Aplikacje oraz listy motywacyjne w języku angielskim prosimy wysyłać maksimum do 13 sierpnia 2023 r



Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Finance and Administration Specialist

Jaka oferta pracy na stanowisku: Finance and Administration Specialist w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Adecco Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Finance and Administration Specialist Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Finance and Administration Specialist, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Adecco Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Pracownik Produkcji - Offline

Warszawa, mazowieckie


Administrative & Team Assistant

Warszawa, mazowieckie