Bakoma sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Nasze produkty zyskały uznanie m.in. w krajach Unii Europejskiej, Kanadzie, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Katarze, Indonezji, czy Ukrainie. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszania naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów.
Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie sklepu.
- Dbałość o odpowiednie standardy ekspozycji towarów, a także pilnowanie odpowiednich stanów magazynowych.
- Zarządzanie podległym zespołem.
- Motywowanie zespołu i dbanie o odpowiednią atmosferę w zespole.
- Profesjonalne obsługiwanie klientów.
Wymagania:
- Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (warunek konieczny).
- Posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku w sklepie spożywczym i wiedzy z zakresu handlu detalicznego.
- Umiejętność kierowania i motywowania zespołu.
- Samodzielność, wysokie zdolności interpersonalne i otwartość na zmiany.
- Motywacja do pracy i chęć do podejmowania się nowych zadań.
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
- Szkolenia pozwalające osiągnąć wysoki poziom kompetencji.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
- Bardzo dobrą atmosferę.
- Pomoc przy podnoszeniu kwalifikacji.