Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
  • opracowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
  • opracowywanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.

Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe w obszarze administracji

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy,
  • znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • orientacja na cel,
  • orientacja na jakość,
  • umiejętność komunikacji, współpracy,
  • nastawienia na rozwój.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectwa ukończenia szkoły wyższej),
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.


Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • ocenę formalną dokumentów,
  • sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)


Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko,
  • skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
    przesłanych dokumentów nie zwracamy,
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
  • oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
  • miejsce wykonywania pracy: ul. Zakopiańska 62,

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6.00 a 09.00),
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
  • pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Jaka oferta pracy na stanowisku: Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji w miejscowości: Kraków jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji, praca w Kraków dopasowana do Twoich wymagań.Zakład Ubezpieczeń Społecznych praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.