Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zapewnia realizację zadań z zakresu: dochodzenia zadłużenia z tytułu nienależnie pobranych świadczeń oraz należności likwidowanego funduszu alimentacyjnego; umarzania, odraczania terminu płatności i rozkładania na raty należności likwidowanego funduszu alimentacyjnego przez likwidatora funduszu alimentacyjnego.
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe magisterskie (administracja, ekonomia, prawo, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- umiejętność współpracy z innymi
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność podejmowania decyzji
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, wyższej),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
Oferujemy:
- umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się platforma schodowa,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.