Bakoma sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Nasze produkty zyskały uznanie m.in. w krajach Unii Europejskiej, Kanadzie, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Katarze, Indonezji, czy Ukrainie. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszania naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów.
Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Teren pracy: woj. mazowieckie, łódzkie i podlaskie
Opis stanowiska:
- Realizacja wizyt w sklepach sieciowych na powierzonym terenie według ustalonego planu.
- Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów.
- Organizowanie działań promocyjnych u obsługiwanych klientów.
- Zarządzanie powierzonym budżetem.
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
- Budowa pozytywnych relacji z Klientami.
Nasze oczekiwania:
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagane w branży spożywczej i współpracy z sieciami wielko powierzchniowymi) min 2 lata.
- Szeroka wiedza z zakresu sprzedaży (techniki sprzedaży, techniki negocjacyjne, zasady merchandisingowe).
- Samodyscyplina, samodzielność w działaniu i determinacja w dążeniu do celu.
- Duża motywacja do pracy oraz nastawienie na osiąganie sukcesów.
- Znajomość MS Office.
- Odpowiedzialność i zaangażowanie.
- Wysoko rozwinięte umiejętności handlowe, interpersonalne oraz kultura osobista.
- Otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na podstawie plus premii za osiągane wyniki.
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Bezpłatny pakiet medyczny.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę.
- Miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole.
- Samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego.