AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy" i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"
- "atmosfera"
- "możliwość rozwoju i awansu"
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników.
- pozyskiwanie nowych podwykonawców (w tym zagranicznych),
- utrzymywanie relacji z obecnymi podwykonawcami,
- pozyskiwanie ofert od podwykonawców na nowe produkty proponowane przez dział RnD i dział sprzedaży,
- monitorowanie oraz analiza rynku,
- negocjowanie warunków współpracy,
- wprowadzanie nowych produktów pod marką własną,
- koordynowanie procesu wdrożenia produktów pod marką własną,
- śledzenie nowych trendów w branży żywności funkcjonalnej.
- doskonała znajomość branży spożywczej (preferowane: słodycze, przekąski, piekarnicze),
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- biegła znajomość języka angielskiego,
- doskonała komunikatywność,
- nastawienie na realizację celu,
- kreatywność,
- odpowiedzialność,
- znajomość aplikacji Microsoft Office (Excel),
- umiejętność negocjacji,
- umiejętność analitycznego myślenia i planowania.
- umowę o pracę - 1 etat,
- możliwość pracy hybrydowej (wymagana obecność 2-3dni w tygodniu w biurze w Lublinie),
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia...), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.