Atlanta Poland S.A. powstała w 1990r., od 2005r. jest notowana na Warszawskiej GPW.
Dzięki doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu naszych Pracowników, z dumą oferujemy produkty Bakal tworzone z surowców najwyższej jakości. Jesteśmy liderem w dostawie bakalii dla wiodących producentów żywności i sieci handlowych w Polsce pod ich markami własnymi oraz czołowym importerem bakalii z całego świata.
Posiadamy dwa zakłady wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Starannie kontrolujemy procesy, aby zapewnić wysoką jakość, walory smakowe i zdrowotne naszych produktów, a ich gwarancją są systemy ISO 9001, HACCP i BRC, akredytowane przez Lloyd"s Register Quality Assurance.
Jako firma z tradycją, ukierunkowana na zrównoważony rozwój, cenimy różnorodność i transfer wiedzy. Partnerstwo, szacunek, współpraca, bezpieczne warunki pracy, dbałość o stały rozwój naszych Pracowników i środowisko naturalne - to nasze zasady jako uczestnika globalnego biznesu i odpowiedzialnego działacza społecznego.
Opis stanowiska:
- Prowadzenie sekretariatu firmy, w tym m.in. prace recepcyjne, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie dokumentów, dbałość o sale konferencyjne oraz inne prace sekretariatu,
- Obsługa sekretarska Zarządu i Rady Nadzorczej,
- Obsługa administracyjna firmy,
- Obsługa i zapewnienie właściwego obiegu i archiwizacji dokumentów,
- Prowadzenie zakupów materiałów biurowych i artykułów spożywczych na potrzeby biur, realizacja zapotrzebowania wszystkich działów oraz zapewnienie dostępności materiałów,
- Współpraca z dostawcami towarów i usług z obszaru administracyjno-biurowego,
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych i szkoleń,
- Współorganizacja spotkań, szkoleń, imprez i innych wydarzeń firmowych,
- Udział w tworzeniu procedur administracyjnych, wdrożeniach organizacyjnych i systemowych,
- Przygotowywanie pism, prezentacji, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu,
- Organizowanie, koordynowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu, organizacja podróży służbowych pracowników,
- Wykonywanie drobnych tłumaczeń polsko-angielskich,
- Wsparcie organizacyjno-administracyjne wszystkich działów firmy, w tym ich bieżąca obsługa administracyjno-biurowa,
- Prowadzenie innych bieżących spraw administracyjno-biurowych,
- Dbałość o wizerunek firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie kierunkowe mile widziane,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności: MS Excel, MS Power Point),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, rzetelność, zadaniowość oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność efektywnej współpracy na wszystkich szczeblach organizacyjnych oraz pracy zespołowej,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania, aktywne podejście do rozwiązywania problemów,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Zaangażowanie, sumienność, pozytywne podejście,
- Profesjonalizm w codziennym działaniu, nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji, znajomość etykiety biznesowej,
- Doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Interesującą pracę z możliwością rozwoju oraz zdobywania nowych doświadczeń zawodowych,
- Udział w projektach interdyscyplinarnych,
- Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym,
- Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym,
- Świadczenia socjalne,
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę.
Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.