HR and Payroll Specialist with French | Praca zdalna |

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w dziedzinie kadr i płac, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowego i terminowego przetwarzania wynagrodzeń oraz zarządzania całym procesem kadrowym dla firmy.

Do głównych obowiązków należeć będzie:

  • Przetwarzanie i kontrolowanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy
  • Obsługa programów do zarządzania wynagrodzeniami, urlopami, świadczeniami socjalnymi i ubezpieczeniami zdrowotnymi
  • Udzielanie wsparcia pracownikom w kwestiach związanych z kadrami i płacami
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z umowami o pracę, zwolnieniami i wypowiedzeniami
  • Kontrola i wsparcie benefitów
  • Przygotowywanie raportów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie
  • Minimum 1-2 lata doświadczenia w dziedzinie kadr i płac
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Doświadczenie w obsłudze systemów związanych z kadrą i płacami
  • Umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i dokładność w pracy.

Nasz klient oferuje:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • Kompleksowy program wdrożeniowy
  • Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
  • Rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji, klarowna ścieżka rozwoju.
  • Pakiet benefitów (Multisport, opieka medyczna, kursy językowe, Mybenefit etc.)


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako HR and Payroll Specialist with French | Praca zdalna |

Jaka oferta pracy na stanowisku: HR and Payroll Specialist with French | Praca zdalna | w miejscowości: Jelenia Góra jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako HR and Payroll Specialist with French | Praca zdalna | Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko HR and Payroll Specialist with French | Praca zdalna |, praca w Jelenia Góra dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Pracownik inwentaryzacji

Jelenia Góra, dolnośląskie


Sprzedawca - Dobrzykowice

Dobrzykowice, dolnośląskie


Agent ds. operacyjnych

Wrocław, dolnośląskie