Jesteśmy firmą handlową pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 120 krajach na całym świecie.
W roku 2021 tworzyliśmy zespół składający się z 35 specjalistów, aktualnie zatrudniamy już ponad 100 osób! Dzięki innowacyjnemu podejściu stale się rozwijamy, poszukujemy w związku z tym kolejnych osób, które dołączą do naszego zespołu.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku, zatrudniającym profesjonalistów w swojej dziedzinie. W ludziach szukamy pasji i motywacji, a nie pochodzenia, doświadczenia czy historii. Foodcom to miejsce, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.
W związku z dynamicznym rozwojem działu handlowego, poszukujemy osób które dołączą do nas na stanowisko Export Manager
- Nawiązywanie relacji handlowych z Klientami B2B na zagranicznych rynkach
- Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, poprzez negocjacje handlowe, podpisanie kontraktu, do momentu nadzorowania dostarczenia do klienta zamówionego towaru
- Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i Klientami
- Badanie źródeł nowych potencjalnych Klientów na podległych rynkach i określenie ich potencjału
- Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru (min. poprawność przygotowanych kontraktów, faktury sprzedaży i zakupu, dokumenty transportowe)
- Współpraca z działem logistyki, finansów, administracji
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży B2B. Nie wymagamy doświadczenia w eksporcie - to będzie Twój dodatkowy atut!
- Posługujesz się biegle językiem angielskim. Wykorzystujemy ten język do codziennych kontaktów z Klientami i współpracownikami
- Znajomość innych języków obcych będzie Twoim dodatkowym atutem, ponieważ ułatwi Ci nawiązywanie relacji z Klientami na danym rynku
- Potrafisz samodzielnie i efektywnie organizować swój czas pracy
- Jesteś nastawiony na ciągły rozwój i realizację postawionych przez Tobą celów sprzedażowych
- Nowoczesne biuro w Centrum Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
- Atrakcyjny system prowizyjny (wynagrodzenie zasadnicze + prowizja kwartalna, która stanowi % od zysku netto)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B w dynamicznie rozwijającej się organizacji o stabilnej pozycji na rynku
- Pracę w zgranym, międzynarodowym zespole
- Jasno nakreślone cele sprzedażowe i perspektywa rozwoju zawodowego
- Wsparcie Sales Support Specialist w czynnościach administracyjnych dotyczących procesu sprzedaży
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Karta sportowa FitProfit
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego prowadzone przez native speakera
- Spotkania integracyjne, m.in. piwne piątki, wyjścia zespołowe, imprezy świąteczne