Jesteśmy Business Support Solution, w skrócie BSS. Powstaliśmy w 2008 roku i jesteśmy polską firmą, zatrudniającą ponad 350 pracowników, w tym wysokiej klasy specjalistów z zakresu: finansów, kadr i płac oraz obsługi procesów biznesowych, posiadających uprawnienia: ACCA, biegłego rewidenta czy doradcy podatkowego. Obecnie świadczymy usługi dla ponad 250 podmiotów z branży produkcyjnej, usługowej oraz handlowej, w tym sieci detalicznych. To oznacza, że jest się u nas od kogo uczyć i jest co robić - zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla tych, którzy są na poziomie eksperta w swojej dziedzinie.
Więcej o nas możesz poczytać na naszych profilach w mediach społecznościowych --- na Facebooku i LinkedIn.
Rekrutacja składać się będzie z następujących etapów:
- Spotkania online z jedną z naszych koleżanek z Działu HR oraz szefem zespołu, do którego aplikujesz
- Informacji zwrotnej o tym jak Ci poszło - i już!
Jeśli, poniższe brzmi dobrze - aplikuj do nas.Masz pytania? Nasza rekruterka - Agnieszka, chętnie na nie odpowie - możesz do niej zadzwonić: 785 800 896.
A może znasz, kto idealnie pasowałby do tej roli? Możesz polecić go nam i dostać za to nagrodę, szczegółu TUTAJ.
Asystent ds. kontroli wewnętrznej to osoba, która:
Wspiera zespół w procesie nadzoru nad systemem kontroli wewnętrznej. Głównym zadaniem na tym stanowisku jest przeprowadzanie cyklicznych kontroli wewnętrznych, wsparcie w budowaniu i przeglądu mechanizmów kontrolnych, ocena zgodności procesów pod kątem przestrzegania wymagań prawnych i wewnętrznych regulacji oraz współpraca z działem audytu wewnętrznego.
Twoje codzienne zadania w zakresie wsparcia zespołu w czynnościach operacyjnych w następujących obszarach:
- Procesu zarządzania ryzykiem w organizacji
- Aktualizacji efektywnego systemu kontroli wewnętrznej
- Przeprowadzania kontroli funkcjonalnych i instytucjonalnych
- Działań usprawniających, zapobiegawczych i naprawczych
- Projektów na zlecenie Zarządu (w szczególności z zakresu bezpieczeństwa, optymalizacji procesów)
- Zgodności funkcjonowania firmy z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi
- Zgodności działania organizacji z procedurami wewnętrznymi i grupowymi, opiniowanie procedur
- Współpracy z Działem Audytu Wewnętrznego, w tym monitorowania statusu rekomendacji poaudytowych, aktualizacja dokumentacji
Nasze wymagania:
- Wykształcenie - wyższe magisterskie w kierunkach ekonomicznych
- 1 rok doświadczenia w audycie finansowym, audycie wewnętrznym lub funkcjach związanych z kontrolami wewnętrznymi
- Umiejętność analizy ryzyka w obszarach finansowo-księgowych
- Umiejętność prowadzenia przeglądów organizacyjno - procesowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
- Znajomość zasad tworzenia instrukcji i procedur wewnętrznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Bardzo dobra Znajomość narzędzi office (Excel, PowerPoint, Wrod)
Zgodnie z naszą ideą 'Dbamy o jakość i długość życia', oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną w Luxmed
- Możliwość udziału w akcjach prozdrowotnych i sportowych np. joga albo zdrowy kręgosłup - Ty wybierasz
- Ubezpieczenie lekowe
- Ubezpieczenie grupowe
A poza tym, możesz liczyć na:
- Przejrzysty proces analizy potencjału i powiązany z nim system premiowy
- Udział w procesie diagnozowania i wdrażania usprawnień --- a to naprawdę ekscytujący proces!
- Nielimitowany dostęp do systemu szkoleń wewnętrznych i wsparcie działu Zarządzania Wiedzą
- Dostęp do systemu kafeteryjnego
- Program poleceń pracowniczych, czyli premie za polecenie nam Pracowników
- Darmowy parking