Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - Producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC- osoby do pracy na stanowisku:: Specjalista ds. zaopatrzenia i przygotowania ofert, miejsce pracy: Tychy.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- analizą rynku, porównywaniem oraz weryfikacją poprawności ofert składanych przez dostawców,
- ofertowaniem, koordynacją, opracowywaniem oraz przygotowywaniem danych niezbędnych do wykonania i złożenia oferty,
- kontaktem z dostawcami w ramach uzgadniania szczegółów warunków i realizacji zamówień,
- koordynacją transportu, nadzorem nad jakością i terminowością dostaw,
- prowadzeniem negocjacji handlowych,
- realizacją bieżących zamówień,
- tworzeniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej dla zleceniodawcy.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (branża produkcyjna mile widziana),
- zdolności organizacyjne i negocjacyjne oraz doświadczenie w ofertowaniu to Twoje środowisko naturalne,
- masz znajomość rynku instalacji i urządzeń sanitarnych (podwykonawcy i dostawcy),
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym używanym w środowisku branżowym ,
- doskonałe obsługujesz Ms Office, a w szczególności Excel,
- dobrze organizujesz pracę własną i cechują Cię doskonałe zdolności komunikacyjne i szybkość w podejmowaniu samodzielnych decyzji, przy maksymalnym zaangażowaniu oraz poczuciu odpowiedzialności za powierzone zadania.
Co zyskasz na tym stanowisku:
- umowę o pracę na pełen etat,
- niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe,
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia zdrowotnego Medicover.