Bakoma sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Nasze produkty zyskały uznanie m.in. w krajach Unii Europejskiej, Kanadzie, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Katarze, Indonezji, czy Ukrainie. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszania naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów.
Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań:
- Realizacja celów dotyczących maksymalizacji wartości sprzedaży eksportowej oraz zysku krótko i długoterminowego.
- Ustalanie celów i alokacji środków dla swoich klientów.
- Reprezentowanie firmy podczas negocjacji kontraktów.
- Udział w międzynarodowych targach branżowych, konferencjach.
- Poszukiwanie nowych klientów oraz bieżący kontakt z klientem.
- Przygotowywanie prognoz sprzedaży.
- Monitorowanie działań konkurencji.
Nasze oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w branży FMCG na podobnym stanowisku, branża mleczarska będzie dużym atutem.
- Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu ekonomicznym.
- Minimum dobra znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office (w szczególności Excel).
- Komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, umiejętności analityczne, dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej na podstawie umowy o pracę.
- Opiekę medyczną.
- Możliwość nauki języka angielskiego / niemieckiego.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji.
- Niezbędne narzędzia pracy.