Bakoma sp. z o.o. jest polską firmą rodzinną, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Nasze produkty zyskały uznanie m.in. w krajach Unii Europejskiej, Kanadzie, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Katarze, Indonezji, czy Ukrainie. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszania naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów.
Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
ZADANIA:
- Prowadzenie sprzedaży na rynku dystrybucji nowoczesnej.
- Bezpośrednia obsługa wybranej grupy kluczowych klientów.
- Planowanie i rozwój sprzedaży (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów).
- Zwiększanie asortymentu.
- Inicjowanie projektów wspierających sprzedaż.
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L).
- Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy.
- Przygotowanie raportów i analiz.
- Współpraca z innymi działami.
- Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Osiąganie wyznaczonych celów.
- Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
- Doświadczenie w sprzedaży na stanowisku kierowniczym związane z obsługą kluczowych klientów (minimum 3 lata).
- Zdolności negocjacyjne i handlowe.
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Premię za realizację celów.
- Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.