SB Software Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla sektora zakładów sportowych.
Posiadamy ponad 18 lat doświadczenia w branży.
Nasza siedziba znajduje się w centrum Szczecina w budynku Black Pearl.
Aktualnie sukces firmy współtworzy ponad 70 specjalistów z różnych obszarów, a nasze oprogramowanie jest wykorzystywane przez topowe firmy z Polski, Europy, Azji oraz Afryki.
Zakres usług obejmuje prace frontendowe i backendowe (w tym tak zwany betting) i dotyczy platform i aplikacji mobilnych oraz desktopowych. Poza platformami online zajmujemy się tworzeniem i obsługą aplikacji typu retail, które dotyczą sprzedaży w punktach naziemnych.
Twój zakres obowiązków
Do najważniejszych obowiązków będzie należało budowanie świadomości marki i obecności online poprzez cyfrowe projekty i kampanie marketingowe.
- kreowanie i zarządzania kampaniami marketingowymi firmy
- opracowywanie, wdrażanie i rozwój strategii kanałów w social media
- poszukiwanie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji i monitorowanie rynku
- opracowywanie strategii zwiększania ruchu online strony internetowej firmy
- śledzenie współczynników konwersji - raportowanie co działało, co nie i dlaczego?
- planowanie i realizacja budżetów na marketing cyfrowy
- wdrożenie strategii płatnego wyszukiwania (PPC i SEO)
- prowadzenie bieżącego przeglądu nowych trendów technologicznych i pojawiających się nowych możliwości
- budowanie marki i dbałość o bycie liderem
- kompleksowa obsługa naszych mediów społecznościowych
- redagowanie i przygotowanie tekstów oraz materiałów do publikacji w zewnętrznych serwisach branżowych
- dbanie o spójność komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach
Nasze wymagania
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- podstawowa wiedza z zakresu branży IT (mile widziana znajomość obszaru zakładów bukmacherskich)
- doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii
- doświadczenie w tworzeniu oraz w samodzielnym zarządzaniu budżetem reklamowym
- praktyczna znajomość narzędzi analitycznych
- samodzielność, aktywna postawa w poszukiwaniu i proponowaniu nowych rozwiązań
- dokładność, sumienność i umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja pracy i komunikatywność oraz otwartość na nowości i pozytywne myślenie
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i elastyczność w działaniu
- łatwość w tworzeniu tekstów, tzw. 'lekkie pióro'
- umiejętność współpracy (między innymi z COO, CBDO oraz grafikiem)
- dyspozycyjność - na początku będziemy chcieli Cię lepiej poznać, dlatego ważna jest dla nas Twoja obecność w biurze (Szczecin) przez minimum pierwsze 6 miesięcy współpracy (docelowo możliwy jest system hybrydowy)
Oferujemy
- na początek współpraca B2B w niepełnym wymiarze godzin (około 20h tygodniowo), docelowo pełen wymiar godzin od drugiej połowy roku
- współpracę ze zgranym i ambitnym zespołem (ponad 70 osób), w rozwijającej się branży w międzynarodowym środowisku
- możliwość wykorzystania i rozwijania swojego potencjału
- partnerskie podejście do współpracy
- elastyczny czas pracy
- nowoczesne biuro w centrum Szczecina
- swobodna atmosfera bez korporacyjnych standardów
- program rekomendacji pracowników
- work-life balance
- brak dress code'u
- spotkania integracyjne
- prywatną opiekę medyczną (również stomatologiczną) już od pierwszego dnia współpracy
- możliwość dołączenia do naszej drużyny piłkarskiej - gramy co środę :)