Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - osoby do pracy na stanowisku: Koordynator ds. technicznych (pompy ciepła), miejsce pracy: Warszawa i okolice.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- koordynowaniem pełnej dokumentacji technicznej dla produktów firmy z zakresu pomp ciepła, od aktualizacji już istniejącej, poprzez przygotowywanie nowych materiałów dla potrzeb szkoleniowych działów technicznych i handlowych,
- bieżącym i stałym kontaktem z dostawcami pod kątem technicznym oraz weryfikacji produktów,
- wsparciem technicznym i produktowym dla kluczowych klientów firmy a także dla potrzeb wewnętrznych działów handlowych i technicznych w organizacji,
- uczestnictwem w badaniach produktów wdrażanych do sprzedaży czy produkcji.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe kierunkowe (inżynieria środowiska, energetyka i pokrewne),
- posiadasz min. 2 letnie praktyczne doświadczenie i wiedzę z zakresu pomp ciepła (montaż, serwis lub działania sprzedażowe i projektowe),
- jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną i terminową,
- masz prawo jazdy kat B.
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + premie,
- benefity pozapłacowe (karta multisport, ubezpieczenie zdrowotne, grupowe oraz świadczenia rodzinne),
- cykliczne szkolenia techniczne, produktowe, a także z obsługi klienta,
- narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód do użytku służbowego.