Interesujesz się motoryzacją i chcesz pracować w obsłudze Klienta?
Śledzisz nowinki rynkowe w tym sektorze?
Szukasz stabilnej stałej pracy w oparciu o umowę o pracę?
Czekamy na Twoje CV!
Nasz Klient - producent światowej wiodącej marki samochodów poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Doradca Klienta - obsługa infolinii + chat.
Inter-Recruitment.pl to jedna z pierwszych firm rekrutacyjnych w Polsce, która powstała, by wspierać pracodawców w pozyskiwaniu pracowników znających języki obce.
Od ponad 11 lat specjalizujemy się w szybkim pozyskiwaniu pracowników operacyjnych właśnie do działów wielojęzycznych firm z branży BPO/SSC oraz Contact Center władających biegle językami obcymi (w tym native speakers) jak i kadry managerskiej: team liderów, team managerów.
Zadania:
Do zespołu Contact Center Wewnętrznego ( FrontOffice/Backoffice) poszukujemy osoby, której zadaniem będzie:
- obsługa kontaktów przychodzących: telefon, e-mail, czat, poczta tradycyjna
- przyjmowanie reklamacji i rejestrowanie ich w systemie
- przyjmowanie zapytań i rejestrowanie ich w systemie
- udzielanie odpowiedzi na zapytania
- budowanie pozytywnych relacji z klientami
Oczekiwania:
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- entuzjazm w działaniu
- sumienność
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie w obsłudze klienta
- język angielski - komunikatywny B1 +
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- model współpracy - hybryda
- pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna i karta sportowa
- możliwość rozwoju/ zdobywania wiedzy o branży motoryzacyjnej
- szkolenia produktowe - także wyjazdowe ( max. dwudniowe)
- pracę od poniedziałku do piątku
- wynagrodzenie stałe oraz premia
- szkolenie wdrażające i produktowe
- przyjazną atmosferę
Miejsce pracy: Warszawa Targówek