S8 SA - Nasza firma od 2014 roku tworzy oblicze branży Call Center. To co wyróżnia nas na rynku to nieustanny dynamiczny rozwój, zgrany zespół pracowników oraz świetna atmosfera pracy w naszej firmie. Aktualnie nadal rozwijamy się i do naszych szeregów poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta bankowego (bezpośrednia infolinia banku - ODBIERANIE POŁĄCZEŃ).
Główne zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Udzielenie kompleksowych informacji
- Przekazywanie informacji zgodnie z przyjętymi procedurami
Oczekujemy:
- Pozytywnego nastawienia i zaangażowania
- Dyspozycyjności
- Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi Klienta (nie jest to wymóg konieczny)
- Zaświadczenia o niekaralności
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy (od poniedziałku do niedzieli w godz. 7-22) - do ustalenia
- Pełne przeszkolenie -- płatne już od 1 dnia
- Wynagrodzenie 19,70 zł brutto/h
- Dodatek za przepracowanie pełnego etatu 3,15 zł brutto/h
- Dodatek językowy 5,00 zł brutto/h (j. angielski na poziomie B2)
- System premiowy
- Współpracę w przyjaznej atmosferze
- Po 100% wdrożenia możliwość pracy w systemie home office
- Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub ¾ wymiaru
Praca w Gliwicach -- ul. Dolnych Wałów 8 (budynek Starej Poczty naprzeciwko Kina Bajka).
Rodzaj pracy: 6-8 dziennie, Umowa zlecenie
Długość umowy: 12 miesięcy
Wynagrodzenie: Od 3 309,00zł miesięcznie (brutto)
Harmonogram:
- 6-8 godzin dziennie
- Możliwe weekendy
- Praca zmianowa
Rodzaje wynagrodzenia dodatkowego:
- Dodatek zmianowy
- Premia za wyniki pracy
Świadczenia dodatkowe:
- Imprezy firmowe
- Możliwość pracy z domu
- Pakiety i karty sportowe
- Program wdrożeniowy
- Ubezpieczenie na życie
Wykształcenie:
Język:
Dodatkowow oferujemy:
- możliwość skorzystania z pakietu sportowego dla firm Medicover sport;
- możliwość udziału w ubezpieczeniu grupowym w Nationale Nederlanden;
- po okresie wdrożenia pracę w systemie zdalnym;
- sprzęt do pracy zdalnej;
- rozwój w strukturach firmy.