Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

INBS.Software Konrad Keck. Rzeszów 4500 - 5000 PLN

Świetna lokalizacja

Sprzęt do pracy

Umowa o pracę

Karta MultiSport

Szkolenia

Imprezy firmowe

Firma ModulesGarden zatrudni komunikatywnego pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim. Od ponad 10 lat zajmujemy się tworzeniem oprogramowania, integracją aplikacji internetowych oraz outsourcingiem usług zarówno dla dużych korporacji, jak i odbiorców indywidualnych z całego świata. Działamy w obszarze szeroko pojętej branży web hosting oraz technologii internetowych. Jesteśmy światowym liderem dostarczającym wysokiej jakości rozwiązania dla największej platformy automatyzującej firmy web hostingowe.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to stanowisko idealne dla każdego, kto choć trochę interesuje się fascynującym światem Internetu i chce w praktyce wykorzystać swoją znajomość języka angielskiego poprzez codzienny kontakt pisemny z osobami z całego świata. Praca spójnie łączy w sobie zagadnienia z zakresu obsługi klienta oraz aktywnej komunikacji w języku angielskim -- a wszystko to w świecie innowacyjnych technologii z branży IT.

Jeżeli potrafisz wykorzystać swoją znajomość języka angielskiego w pisemnym kontakcie z drugim człowiekiem i jesteś zmotywowany do poznawania pionierskich zagadnień z dziedziny IT -- zgłoś się do nas, dołącz do naszego zespołu, a my nauczymy Cię wszystkiego!

ZADANIA:
✔ Obsługa zgłoszeń klientów anglojęzycznych wyłącznie drogą pisemną
✔ Samodzielne i zespołowe rozwiązywanie problemów klientów
✔ Aktywne uczestniczenie w rozwoju nowoczesnych produktów oraz usług
✔ Dbanie o dobry wizerunek firmy

WYMAGANIA:
✔ Znajomość pisanego języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
✔ Biegłość w obsłudze komputera oraz Internetu
✔ Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
✔ Chęć samorozwoju i pozyskiwania nowych umiejętności
✔ Umiejętność współpracy w zespole oraz odpowiedzialność za powierzone zadania

MILE WIDZIANE:
✔ Certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie C1 lub wyższym
✔ Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
✔ Znajomość branży web hosting oraz technologii internetowych

OFERUJEMY:
✔ Wysoki komfort pracy -- brak rozmów z klientami na infolinii
✔ Atrakcyjne wynagrodzenie, cykliczne podwyżki oraz premie motywacyjne
✔ Stałą opiekę doświadczonego lektora języka angielskiego
✔ Kompleksowy program szkoleniowy
✔ Możliwość nieustannego rozwoju osobistego, także pod kątem językowym|
✔ Kontakt z klientami z ponad 180 krajów rozmieszczonych na 6 kontynentach
✔ Dużą swobodę w realizacji codziennych zadań oraz nieszablonową pracę pozbawioną rutyny
✔ Pracę w młodym, zgranym zespole
✔ Przyjazną atmosferę, spotkania integracyjne i bardzo dobre warunki pracy
✔ Pracę w przestrzennym, klimatyzowanym biurze z pięknym widokiem na miasto


Kandydatów prosimy o przesłanie krótkiego życiorysu, opisanie swojego doświadczenia zawodowego, swoich zainteresowań, a szczególnie umiejętności wymaganych do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

Oficjalna strona Firmy:
ModulesGarden
https://www.modulesgarden.com

Dane Firmy:
INBS.Software Konrad Keck
ul. Rejtana 36
Rzeszów 35-310
NIP: 8652468710
REGON: 180759700


Prosimy przesyłać wszystkie zgłoszenia w formacie PDF na adres mailowy job@inbsgroup.com w tytule wpisując „Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim".

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Firma ModulesGarden zatrudni komunikatywnego pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim. Od ponad 10 lat zajmujemy się tworzeniem oprogramowania, integracją aplikacji internetowych oraz outsourcingiem usług zarówno dla dużych korporacji, jak i odbiorców indywidualnych z całego świata. Działamy w obszarze szeroko pojętej branży web hosting oraz technologii internetowych. Jesteśmy światowym liderem dostarczającym wysokiej jakości rozwiązania dla największej platformy automatyzującej firmy web hostingowe.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to stanowisko idealne dla każdego, kto choć trochę interesuje się fascynującym światem Internetu i chce w praktyce wykorzystać swoją znajomość języka angielskiego poprzez codzienny kontakt pisemny z osobami z całego świata. Praca spójnie łączy w sobie zagadnienia z zakresu obsługi klienta oraz aktywnej komunikacji w języku angielskim - a wszystko to w świecie innowacyjnych technologii z branży IT.

Jeżeli potrafisz wykorzystać swoją znajomość języka angielskiego w pisemnym kontakcie z drugim człowiekiem i jesteś zmotywowany do poznawania pionierskich zagadnień z dziedziny IT -- zgłoś się do nas, dołącz do naszego zespołu, a my nauczymy Cię wszystkiego!

ZADANIA:
✔ Obsługa zgłoszeń klientów anglojęzycznych wyłącznie drogą pisemną
✔ Samodzielne i zespołowe rozwiązywanie problemów klientów
✔ Aktywne uczestniczenie w rozwoju nowoczesnych produktów oraz usług
✔ Dbanie o dobry wizerunek firmy

WYMAGANIA:
✔ Znajomość pisanego języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
✔ Biegłość w obsłudze komputera oraz Internetu
✔ Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
✔ Chęć samorozwoju i pozyskiwania nowych umiejętności
✔ Umiejętność współpracy w zespole oraz odpowiedzialność za powierzone zadania

MILE WIDZIANE:
✔ Certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie C1 lub wyższym
✔ Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
✔ Znajomość branży web hosting oraz technologii internetowych

OFERUJEMY:
✔ Wysoki komfort pracy -- brak rozmów z klientami na infolinii
✔ Atrakcyjne wynagrodzenie, cykliczne podwyżki oraz premie motywacyjne
✔ Stałą opiekę doświadczonego lektora języka angielskiego
✔ Kompleksowy program szkoleniowy
✔ Możliwość nieustannego rozwoju osobistego, także pod kątem językowym|
✔ Kontakt z klientami z ponad 180 krajów rozmieszczonych na 6 kontynentach
✔ Dużą swobodę w realizacji codziennych zadań oraz nieszablonową pracę pozbawioną rutyny
✔ Pracę w młodym, zgranym zespole
✔ Przyjazną atmosferę, spotkania integracyjne i bardzo dobre warunki pracy
✔ Pracę w przestrzennym, klimatyzowanym biurze z pięknym widokiem na miasto


Kandydatów prosimy o przesłanie krótkiego życiorysu, opisanie swojego doświadczenia zawodowego, swoich zainteresowań, a szczególnie umiejętności wymaganych do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

Oficjalna strona Firmy:
ModulesGarden
https://www.modulesgarden.com

Dane Firmy:
INBS.Software Konrad Keck
ul. Rejtana 36
Rzeszów 35-310
NIP: 8652468710
REGON: 180759700


Prosimy przesyłać wszystkie zgłoszenia w formacie PDF na adres mailowy job@inbsgroup.com w tytule wpisując „Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim".

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 
Wymagane dokumenty: CV
Wymagane dokumenty: List motywacyjny

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim w miejscowości: Rzeszów jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy INBS.Software Konrad Keck. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim, praca w Rzeszów dopasowana do Twoich wymagań.INBS.Software Konrad Keck. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Osoba odpowiedzialna za ogłoszenie o prace


kontakt INBS.Software Konrad Keck

e-mail job@inbsgroup.com

phone 608293345

Zostaw swój numer a odzwonimy do Ciebie