główny specjalista

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje materiały informacyjne do publikacji wydawanych w różnych formach edytorskich -- foldery, ulotki, broszury, wydawnictwa okazjonalne, systemy wystawiennicze, publikacje multimedialne dotyczących działalności państwowej służby geodezyjnej i kartograficznej, GUGiK i GGK, w szczególności w zakresie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych oraz prowadzi nadzór nad ich publikacją w celu dotarcia z informacją o działaniach Głównego Geodety Kraju i innych pracach służby geodezyjnej kartograficznej do szerokiego kręgu odbiorców, także spoza środowiska branżowego.
  • Współorganizuje i uczestniczy w konferencjach, seminariach i spotkaniach prezentujących główne kierunki działania służby geodezyjnej, a także korzyści i osiągnięcia wynikające z realizowanych przez Urząd projektów współfinansowanych ze środków UE i innych źródeł zagranicznych oraz reprezentuje Głównego Geodetę Kraju i Urząd na krajowych i międzynarodowych targach branżowych w celu promowania i poszerzania wiedzy społeczeństwa na temat działalności służby geodezyjnej i kartograficznej dzięki bezpośredniemu kontaktowi z odbiorcami i klientami.
  • Prowadzi prace związane z udzielaniem informacji publicznej oraz odpowiedziami na pytania mediów, m.in. w zakresie realizowanych przez Urząd projektów, koordynuje pracę innych komórek w zakresie przygotowania wkładu merytorycznego do udzielanych odpowiedzi, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów oraz budowa pozytywnego wizerunku instytucji.
  • Przygotowuje oraz przeprowadza, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowania o udzielenie zamówień publicznych w celu realizacji zadań promocyjnych Biura.
  • Obsługuje, pod względem administracyjno-biurowym, posiedzenia Kolegium Kierownictwa Urzędu, Państwowej Rady Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Rady Infrastruktury Informacji Przestrzennej w celu zapewnienia sprawnego przebiegu ich prac.
  • Opracowuje propozycje pism oraz wystąpień GGK, w celu zapewnienia koordynacji działań wynikających z objęcia przez GGK wydarzenia patronatem (tj. udział przedstawicieli urzędu w wydarzeniu, budowa stoiska prezentującego działalność urzędu, opracowywanie listów wystąpień GGK). Prowadzi rejestr patronatów udzielanych przez GGK.
  • Administruje serwisami internetowymi GUGiK oraz kontami Urzędu w portalach społecznościowych Facebook, Twitter, Youtube, obsługuje Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na platformie e-PUAP, w celu zapewnienia aktualności informacji o działalności służby geodezyjnej i kartograficznej poprzez różne formy przekazu.


Warunki pracy

− Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Praca wymagająca dyspozycyjności.
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy -- po analizie ofert -- zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki -- przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej w obszarze kontaktów z mediami.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • dobra znajomość przepisów ustaw: o dostępie do informacji publicznej, prawo prasowe, o ochronie informacji niejawnych, o infrastrukturze informacji przestrzennej, prawo geodezyjnej i kartograficzne oraz jej aktów wykonawczych, prawo zamówień publicznych.
  • umiejętność redagowania tekstów informacyjnych.
  • umiejętność obsługi systemów do zarządzania treściami w serwisach informacyjnych oraz znajomość zasad publikacji materiałów w serwisach społecznościowych.
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • samodzielność, odpowiedzialność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Oferta jest ważna jeszcze 2785 dni


    Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

    Gdzie szukać pracy jako główny specjalista

    Jaka oferta pracy na stanowisku: główny specjalista w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako główny specjalista Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

    Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko główny specjalista, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.