Axamo to agencja zatrudnienia (nr certyfikatu 10825) specjalizująca się w rekrutacjach stałych. Realizujemy projekty na stanowiska menedżerskie, specjalistyczne oraz techniczne dla krajowych firm produkcyjnych i usługowych. Działania naszej firmy skupiają się również na świadczeniu kompletnych rozwiązań rekrutacyjnych dla sektora medycznego oraz inżynieryjnego w Wielkiej Brytanii. Naszą misją jest pomoc kandydatom w realizacji ich celów zawodowych oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Naszym klientem jest nowoczesna i rozpoznawalna firma produkcyjna o międzynarodowym zasięgu. W związku z rozwojem Działu HR oraz struktur firmy (ponad dwukrotny wzrost zatrudnienia w ciągu 3 lat), poszukujemy doświadczonego specjalisty zainteresowanego objęciem nowego stanowiska Kierownika Działu HR. Osoba która je obejmie otrzyma dużą swobodę działania oraz realny wpływ na definiowanie kierunków i kreowanie strategii dalszego rozwoju Działu HR, a więc inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie innowacyjnych usprawnień.
Miejsce pracy: Mielec
- Nadzór i planowanie prac związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie
- Realizacja polityki personalnej oraz kształtowanie wizerunku firmy
- Kształtowanie narzędzi oraz rozwój procesów w zakresie: selekcji i rekrutacji pracowników, budowania ścieżek kariery, systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników, systemu oceny oraz systemów motywacyjnych pracowników
- Zapewnienie zgodności wszelkich działań i procedur dotyczących personelu zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi
- Wsparcie w realizacji procesów HR i polityki zarządzania zasobami ludzkimi
- Opracowywanie procedur i programów służących zwiększeniu efektywności w zarządzaniu personelem
- Współpraca z innymi działami firmy
Oczekiwania wobec Kandydatów
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dużej międzynarodowej firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne - operatywność, samodzielność, komunikatywność
- Praktyczna znajomość procesów oraz narzędzi HR m. in w zakresie rekrutacji, selekcji, szkoleń, budowania ścieżek karier, ocen pracowniczych
- Znajomość prawa pracy oraz umiejętność sprawnej interpretacji przepisów
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu administracji kadrowo-płacowej
- Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego)
Oferujemy:
- Stałą i stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Realną możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji - udział w specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych
- Finansowanie nauki języków obcych
- Objęcie strategicznego, perspektywicznego, nowego w strukturze firmy stanowiska - możliwość wszechstronnego rozwoju, swobodę działania oraz realny wpływ na kreowanie strategii i kierunków dalszego rozwoju Działu Personalnego - inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie innowacyjnych usprawnień
- Inne płacowe i pozapłacowe benefity (m.in. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty Multisport)
- Ciekawą, ambitną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku, we wspierającym zespole i niekorporacyjnej atmosferze sprzyjającej realizacji własnych pomysłów
- Różnorodność realizowanych projektów i współpracę z prestiżowymi i globalnie rozpoznawalnymi markami