HR Manager

Axamo Sp. z o.o. Mielec Wynagrodzenie do negocjacji

Axamo to agencja zatrudnienia (nr certyfikatu 10825) specjalizująca się w rekrutacjach stałych. Realizujemy projekty na stanowiska menedżerskie, specjalistyczne oraz techniczne dla krajowych firm produkcyjnych i usługowych. Działania naszej firmy skupiają się również na świadczeniu kompletnych rozwiązań rekrutacyjnych dla sektora medycznego oraz inżynieryjnego w Wielkiej Brytanii. Naszą misją jest pomoc kandydatom w realizacji ich celów zawodowych oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Naszym klientem jest nowoczesna i rozpoznawalna firma produkcyjna o międzynarodowym zasięgu. W związku z rozwojem Działu HR oraz struktur firmy (ponad dwukrotny wzrost zatrudnienia w ciągu 3 lat), poszukujemy doświadczonego specjalisty zainteresowanego objęciem nowego stanowiska Kierownika Działu HR. Osoba która je obejmie otrzyma dużą swobodę działania oraz realny wpływ na definiowanie kierunków i kreowanie strategii dalszego rozwoju Działu HR, a więc inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie innowacyjnych usprawnień.

Miejsce pracy: Mielec


Opis stanowiska

  • Nadzór i planowanie prac związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie
  • Realizacja polityki personalnej oraz kształtowanie wizerunku firmy
  • Kształtowanie narzędzi oraz rozwój procesów w zakresie: selekcji i rekrutacji pracowników, budowania ścieżek kariery, systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników, systemu oceny oraz systemów motywacyjnych pracowników
  • Zapewnienie zgodności wszelkich działań i procedur dotyczących personelu zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi
  • Wsparcie w realizacji procesów HR i polityki zarządzania zasobami ludzkimi
  • Opracowywanie procedur i programów służących zwiększeniu efektywności w zarządzaniu personelem
  • Współpraca z innymi działami firmy

Oczekiwania wobec Kandydatów

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dużej międzynarodowej firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne - operatywność, samodzielność, komunikatywność
  • Praktyczna znajomość procesów oraz narzędzi HR m. in w zakresie rekrutacji, selekcji, szkoleń, budowania ścieżek karier, ocen pracowniczych
  • Znajomość prawa pracy oraz umiejętność sprawnej interpretacji przepisów
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu administracji kadrowo-płacowej
  • Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego)

Oferujemy:

  • Stałą i stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Realną możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji - udział w specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych
  • Finansowanie nauki języków obcych
  • Objęcie strategicznego, perspektywicznego, nowego w strukturze firmy stanowiska - możliwość wszechstronnego rozwoju, swobodę działania oraz realny wpływ na kreowanie strategii i kierunków dalszego rozwoju Działu Personalnego - inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie innowacyjnych usprawnień
  • Inne płacowe i pozapłacowe benefity (m.in. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty Multisport)
  • Ciekawą, ambitną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku, we wspierającym zespole i niekorporacyjnej atmosferze sprzyjającej realizacji własnych pomysłów
  • Różnorodność realizowanych projektów i współpracę z prestiżowymi i globalnie rozpoznawalnymi markami

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako HR Manager

Jaka oferta pracy na stanowisku: HR Manager w miejscowości: Mielec jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Axamo Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako HR Manager Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko HR Manager, praca w Mielec dopasowana do Twoich wymagań.Axamo Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Kontroler Jakości

Mielec, podkarpackie


Senior System Business Analyst

Rzeszów, podkarpackie