Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw administracyjnych w Wydziale Administracji, Biuro Budżetu i Administracji
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Bieżące monitorowanie realizacji i odnawianie umów dotyczących obsługi Urzędu w obszarach: konserwacji instalacji w budynku, konserwacji węzła cieplnego w budynku, konserwacji wind, konserwacji systemu hydroforowego oraz automatyki pogodowej, konserwacji klimatyzatorów oraz central wentylacji i klimatyzacji, niszczenia dokumentów, w tym również kontrolowanie terminowości, rzetelności i jakości realizowanych w/w umów, informowanie o poziomie ich realizacji, zgłaszanie ewentualnych uwag oraz ustalanie zapisów umownych.
- Zakup druków akcydensowych, formularzy, książek analiz itp. oraz prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia Urzędu w papier kserograficzny, materiały i sprzęt biurowy w tym: sporządzanie zbiorczych planów zamówień w danym roku kalendarzowym, odbiór dostaw, zaopatrzenie pracowników w w/w materiały.
- Sprawy związane z kontrolą budynku w zakresie urządzeń, wyposażenia i instalacji technicznych budynku, przyjmowanie zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach w budynku Centrali i pomieszczeniach Laboratorium w Warszawie, w tym prowadzenie ewidencji zgłoszonych awarii oraz zleconych napraw wraz ze sposobem ich realizacji.
- Prowadzenie obsługi techniczno-organizacyjnej narad i konferencji odbywających się w salach konferencyjnych Urzędu w tym: przyjmowanie rezerwacji i prowadzenie harmonogramu konferencji/spotkań w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym oraz pozostałych salach konferencyjnych, koordynacja nad przygotowaniem sal konferencyjnych zgodnie z zamówieniem w zakresie nagłośnienia oraz obsługa sprzętu multimedialnego -- w szczególności podłączenie mikrofonów/multifonów, rozstawienie i podłączenie telewizorów, tablicy multimedialnej, kostki dziennikarskiej, projektorów, zlecenie przygotowania zastawy stołów oraz zmiany ustawienia stołów i krzeseł oraz nadzór nad pracą szatni, obsługa systemu wideokonferencyjnego, koordynacja w zakresie przyjmowania rezerwacji sal od podmiotów zewnętrznych w zakresie wynajmowania, przygotowywania umów cywilno-prawnych, dokonywania przekazania sal wraz ze sprzętem multimedialnym oraz terminowe informowanie pracownika ZOF o konieczności wystawiania faktur za wynajem przedmiotowych sal.
- Prowadzenie spraw związanych z ryczałtami samochodowymi (m.in. przygotowywanie projektów umów, comiesięczne rozliczenia pracowników).
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą kserograficzną (kopiowanie, druk i oprawa dokumentacji) w celu realizacji zadań zleconych przez poszczególne komórki organizacyjne.
- Organizowanie wszelkich przeprowadzek (osób, stanowisk pracy) w ramach siedziby Urzędu.
- Prowadzenie wszystkich spraw w zakresie zaopatrzenia Urzędu w meble biurowe (m.in. zakup, rozdysponowanie).
Warunki pracy
Praca 8 godzin dziennie 5 dni.
Kontakty z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi konserwacji w zakresie zleconych zadań. Wysiłek fizyczny.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 247.
10. Mnożnik: zwykły: 2,3 (4408,96 PLN brutto).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
- Przeszkolenie z zakresu administracji, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego
- Znajomość przepisów w zakresie: ustawy o rachunkowości, prawa administracyjnego i cywilnego z zakresu sporządzania umów, ustawy o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego.
- Posiadanie kompetencji: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów w zakresie: gospodarowania majątkiem rzeczowym oraz zasad prowadzenia ewidencji majątku, Klasyfikacji Środków Trwałych.
- Posiadanie kompetencji: kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, orientacja na klienta/interesanta.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-04-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
(kancelaria UOKiK mieści się w Centrum Konferencyjnym UOKiK) z dopiskiem BBA-3-StS