REED jest wiodącą na rynku brytyjskim firmą doradztwa personalnego zajmującą się profesjonalną rekrutacją i selekcją od 1960 roku.Nasza agencja zatrudnia ponad 3000 pracowników w 400 oddziałach zlokalizowanych w Europie, Australii i na Bliskim Wschodzie. Polski oddział specjalizuje się w usługach rekrutacyjnych w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecomms, Engineering & Production, Property & Construction, Sales & Marketing.
Dla naszego klienta, który jest wiodącą na rynku międzynarodowym firmą świadczącą szeroki wachlarz najwyższej jakości usług, poszukujemy osób chcących kontynuować swoją karierę w branży IT i jednocześnie doskonalić swoje zdolności językowe. Poszukujesz pracy w międzynarodowym środowisku, która umożliwi Ci rozwój pod okiem specjalistów? Jeśli tak, koniecznie aplikuj na stanowisko
Starszy Specjalista ds. wsparcia IT klienta międzynarodowego z j. francuskim i angielskim
* Biegle posługujesz się językiem francuskim? (preferowany poziom C1)
* Znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację? (minimum poziom B1)
* Interesujesz się branżą IT i posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze Help Desk? (minimum 1 rok)
* Zależy Ci na rozwoju i doskonaleniu swoich zdolności językowych?
* Zastanawiasz się nad pracą w międzynarodowym środowisku?
* A może planujesz związać swoją przyszłość z językami obcymi?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, nie zastanawiaj się dłużej! Aplikuj!
Poszukujemy osób, które chcą kontynuować pracę w obsłudze klientów francuskojęzycznych w obszarze wsparcia IT.
Kiedy dołączysz do zespołu, do Twoich zadań należeć będzie:
* Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów w zakresie IT u klientów francuskojęzycznych - telefonicznie oraz mailowo,
* Przekazywanie bardziej skomplikowanych zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,
* Monitorowanie przebiegu zgłoszenia,
* Praca w międzynarodowym, zgranym i uśmiechniętym zespole :)
Nasz klient jest znany na rynku dzięki swojemu podejściu do pracowników -- jest wielokrotnym laureatem konkursów wyłaniających najlepsze miejsca pracy oraz zyskał miano idealnego pracodawcy w branży IT. Swoim pracownikom zapewnia:
* Możliwość rozwoju poprzez wewnętrzne oraz zewnętrzne szkolenia (często dające szansę zdobycia wartościowych certyfikatów) oraz programy rozwojowe,
* Nieograniczony dostęp do platformy e-learningowej dającej m.i. możliwość nauki i ulepszania zdolności językowych,
* Pracę w międzynarodowym środowisku przy ciekawych projektach oraz kontakt z najnowszymi technologiami,
* Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, system MyBenefit (w tym: Karta MultiSport),
* Umowę o pracę na ROK z możliwością przedłużenia oraz pracę w systemie zmianowym.