Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie
- minimum 0,5 roku doświadczenia zawodowego w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych
- minumum 1 rok stażu pracy
Pożądane:
- wykształcenie wyższe magisterskie (prawo, ekonomia, zarządzanie)
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w stosowaniu przepisów prawa zamówień publicznych w obszarze IT
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
- terminowość i rzetelność
- samodzielność i odpowiedzialność
- poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- stanowczość/pewność siebie
- umiejętność przekonywania
- umiejętność poprawnego wnioskowania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych w Centrali realizowanych w systemie scentralizowanym oraz zamówień publicznych dotyczących potrzeb komórek organizacyjnych
- przygotowuje, prowadzi i przechowuje dokumentację przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnia prawidłową obsługę prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
- opiniuje i weryfikuje wnioski komórek organizacyjnych Centrali o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
- przygotowuje projekty stanowisk dotyczących środków ochrony prawnej oraz reprezentuje Prezesa Zakładu w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą
- opracowuje projekty ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazuje je do publikacji - zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
- opracowuje projekty uwag i wniosków do protokołu kontrolnego oraz zaleceń pokontrolnych
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 730087
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Termin, do którego należy składać dokumenty 8 lutego 2019 roku
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Departament Spraw Pracowniczych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
Dodatkowe informacje
- miejscem świadczenia pracy będzie Centrala ZUS w Warszawie
- poszukujemy trzech kandydatów na stanowisko
- proces rekrutacji bedzie obejmować test wiedzy pozwalający ustalić poziom wiedzy oraz umiejętność praktycznego wykorzystania posadanej wiedzy, a także logicznego myślenia i prawidłowość wyciagania wniosków, kreatywność proponowanych rozwiązań oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".