Opis:
Angloville -- to jedna z najbardziej innowacyjnych firm edukacyjnych w Europie z kieleckimi korzeniami. Firma obecna na 5 rynkach europejskich, stale współpracująca z największymi globalnymi markami w obszarze szkoleń językowych kluczowych pracowników.
Na każdym z obecnych rynków, Angloville tworzy „wioski językowe", do których zaprasza native speakerów języka angielskiego z całego świata, pod okiem, których klienci Angloville przełamują bariery w mówieniu po angielsku. Co roku Angloville ma przywilej pomagać tysiącom kursantów.
Ponadto Angloville to:
- Jeden z największych organizatorów programów immersji językowej w Europie
- Polska marka stawiająca na innowację w edukacji
- Ambitny zespół, wśród którego spotkasz osoby z latami pracy dla firm Fortune 500 z Londynu, Sydney, Wiednia i Budapesztu.
- Młode, dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
- Marka obecna w 5 krajach i dalsza ekspansja międzynarodowa
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia + Umowa o Pracę
Poszukujemy entuzjastycznej, niesamowicie AMBITNEJ, chcącej się rozwijać osoby, która dołączy do międzynarodowego, globalnie myślącego zespołu Angloville.
Praca na pełny etat w biurze przy ul. Leonarda w Kielcach
Zakres odpowiedzialności na stanowisku:
- Zarządzanie sprzedażą i procesami sprzedażowymi
- Zarządzanie zespołem w zakresie sprzedaży
- Działania sprzedażowe i kontakt z klientami
- Budowanie partnerstw B2B na potrzeby realizacji projektów edukacyjnych
- Rozwój produktów językowych
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży
- Umiejętność wzorowej obsługi klienta
- Wzorowe zdolności organizacyjne
- Duża zdolność do adaptacji do nowych warunków
- Chęć wzięcia odpowiedzialności
- Gotowość na duże wyzwania
- Gotowość do podróży (jeśli będzie to wymagane)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (dodatkowym bonusem)
- Wykształcenie wyższe lub wyższe niepełne
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w turystyce
- Doświadczenia w nawiązywaniu i budowaniu relacji z klientem
Oferujemy:
- Pracę w działającej międzynarodowo polskiej firmie, jednej z najszybciej rosnących się firm edukacyjnych w Europie.
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwości międzynarodowego rozwoju
- Możliwość darmowej poprawy języka angielskiego w środowisku native speakerów.
- Pracę w innowacyjnej organizacji nastawionej na rozwój i partnerstwo w biznesie.
- Stałą pensję (umowę o pracę)
Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV i umotywuj dlaczego chciał(a)byś dołączyć do zespołu Angloville i jakie doświadczenie jesteś w stanie do niego wnieść.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Angloville z siedzibą w Kielcach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".
Informujemy, że Administratorem danych jest Angloville z siedzibą w Kielcach przy ul. Leonarda. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Aplikuj poprzez link: Manager Sprzedaży w Angloville