Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista
Warszawa, ul. Wspólna 4/6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizację działań informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych w zakresie PO IiŚ 2014-2020 oraz Instrumentu "Łącząc Europę" CEF w sektorze transportu;
- zarządzanie i prowadzenie serwisów internetowych IZ PO IIŚ poprzez udział w budowie i rozbudowie narzędzi i serwisów internetowych, bieżąca współpraca z pracownikami DPI (m.in. zarządzanie uprawnieniami w zakresie publikowania treści w Bazie Wiedzy) w celu zapewnienia promocji Programów oraz aktualnej i rzetelnej informacji na temat obowiązujących zasad i dokumentów w ramach Programów. Pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów w serwisach internetowych POIŚ;
- organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji w celu wypełnienia obowiązków IZ w zakresie działań szkoleniowych dla instytucji uczestniczących w systemie zarządzania;
- kreowanie i prowadzenie działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych w odniesieniu do zadań zaplanowanych w Planie Działań IZ PO IiŚ i projektów pomocy technicznej CEF w sektorze transportu na dany rok; współpraca w zakresie realizacji zadań z IK UP;
- udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań za których realizację odpowiada Departament, w zakresie przygotowywania i koordynacji realizacji umów cywilnoprawnych w ramach środków pozostających w dyspozycji IZ PO IiŚ 2014-2020 obejmujących zamówienia publiczne poniżej progu określonego w ustawie Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp);
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych, w celu zapewnienia promocji PO IIŚ oraz aktualnej i rzetelnej informacji na temat możliwości uzyskania dofinansowania w ramach PO IIŚ oraz Instrumentu „Łącząc Europę" CEF w sektorze transportu.
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4122,45 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,2
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
umowę o pracę na czas zastępstwa
trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie, możliwość dofinansowania kart sportowych (FitProfit), ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.30-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
praca przy komputerze,
opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać pod nr tel. (22) 273 77 40.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wskaźnik zatrudnienia w MIIR osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekracza 6% : NIE
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy
1 rok doświadczenia zawodowego
przy realizacji projektów promocyjnych lub szkoleniowych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawa prasowego
- znajomość zagadnień dotyczących PO IiŚ 2014-2020 oraz Instrumentu "Łącząc Europę" CEF w sektorze transportu, zwłaszcza w odniesieniu do działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do dysponowania środkami (tj. np. bez robót budowlanych)
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- znajomość języka angielskiego poziom B2
- umiejętność obsługi komputera - środowisko MS Windows,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie -- w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
- najpóźniej, tj. w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-07-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu