Specjalista ds. Reklamacji Chargeback

eService S.A. Wynagrodzenie do negocjacji
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 260 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych
  • monitoring ryzyka transakcji
  • aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych, dla największych i najbardziej wymagających biznesów na rynku płatności kartowych
  • planowanie nowych rozwiązań dla klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • doświadczenie w obsłudze procesu reklamacyjnego Chargeback w firmach będących agentami rozliczeniowymi (lub o podobnym profilu, np. banki)
  • dobra znajomość przepisów wiodących Organizacji Płatniczych w obszarze rozpatrywania reklamacji

Mile widziane:

  • znajomość metodyki oraz narzędzi wykorzystywanych do oceny zdolności i wiarygodności kredytowej podmiotów gospodarczych
  • znajomość zagadnień związanych z monitoringiem ryzyka związanego z transakcjami kartowymi

Oferujemy:

  • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
  • zatrudnienie w oparciu o umowę na czas określony (12 miesięcy)
  • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
  • udział w szkoleniach
  • dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalistów
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
  • owocowe środy, chill roomy i dobrą kawę

Wymagania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV
w temacie wpisując „Specjalista ds. Reklamacji Chargeback”.
Gwarantujemy całkowitą dyskrecję i poufność procesu rekrutacji.

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. Reklamacji Chargeback

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. Reklamacji Chargeback w miejscowości: jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy eService S.A. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. Reklamacji Chargeback Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. Reklamacji Chargeback, praca w dopasowana do Twoich wymagań.eService S.A. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.