HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi -- w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta, firmy z branży elektronicznej, na stanowisko:
Pracownik administracyjny (koordynacja zwrotów)
Numer Referencyjny: LKZ/12/2016
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
* monitorowanie i koordynowanie procesu zwrotów produktów firmy (urządzenia elektroniczne);
* monitorowanie dostępności produktów;
* koordynowanie wydawania produktów zastępczych (za produkty zwrócone);
* współpraca z działami sprzedaży i logistyki w zakresie koordynacji zwrotów;
* inne prace administracyjne (obieg i archiwizacja dokumentów).
Wymagamy:
* doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub w administracji;
* znajomość języka angielskiego (mile widziana);
* znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym;
* wysoka kultura osobista;
* gotowość do pracy w terenie;
* zaangażowanie i motywacja do pracy.
Oferujemy:
* zatrudnienie na okres 6 miesięcy (praca na zastępstwo);
* atrakcyjne wynagrodzenie;
* stałe godziny pracy (poniedziałek -- piątek);
* możliwość współpracy z jedną z czołowych firm z branży elektronicznej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".