Poszukiwany kierownik przychodni w Płocku
Kierownik / Manager Przychodni Płock
Zakres obowiązków:
- planowanie pracy oraz zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników (odpowiednie delegowanie zadań oraz egzekwowanie ich wykonania);
- zadbanie o optymalizację oraz zabezpieczenie zasobów ludzkich niezbędnych do prawidłowej realizacji usług medycznych;
- zapewnienie prawidłowego wykonywania świadczeń medycznych zgodnie z wymogami bieżących przepisów prawa wraz z ich zmianami oraz umowami z kontrahentami, w tym z NFZ;
- budowanie relacji i utrzymywanie wysokich standardów jakości udzielanych świadczeń i obsługi pacjenta z jednoczesnym przestrzeganiem przepisów RODO;
- przeprowadzanie okresowych analiz statystycznych i ekonomicznych;
- nadzór nad prawidłowością wyposażenia medycznego, leków, szczepionek, artykułów medycznych oraz negocjowanie i zawieranie umów z dostawcami;
- zapewnienie spełnienia wymogów formalnych związanych z prowadzeniem placówki medycznej;
- wdrażanie, realizacja i monitoring standardów medycznych, procedur i instrukcji medycznych oraz kontrola i analiza dokumentacji medycznej.
- nawiązanie współpracy oraz utrzymywanie stałych relacji ze środowiskiem medycznym, edukacyjnym, samorządowym w celu odpowiedniego świadczenia usług oraz dbania o wizerunek oraz aktywność społeczną firmy
Manager przychodni Płock
-
wyższe wykształcenie (w szczególności wyższe wykształcenie medyczne) i ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia lub zdrowia publicznego lub inne niezbędne do zajmowania stanowisk kierowniczych (Master of Business Administration – MBA), minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym w placówce medycznej,
-
doświadczenie w kierowaniu ośrodkami, oddziałami firm lub placówek;
-
wiedza z zakresu funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce;
-
znajomość publicznego i prywatnego rynku medycznego oraz środowiska medycznego na terenie województwa mazowieckiego oraz przepisów i procedur NFZ, w tym kontraktowanie świadczeń oraz realizacja i rozlicznie umów;
- biegła znajomość obsługi aplikacji do elektronicznego obiegu dokumentacji medycznej, w tym sprawozdawczości elektronicznej do NFZ, ponadto obsługa SZOI, eWUŚ, pakiet onkologiczny;
- znajomość wymagań i przepisów RODO;
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- kompetencje menedżerskie, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, zdolności analityczne;
- asertywność, zdolności przywódcze, umiejętność motywowania podwładnych;
• umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w sytuacji stresowej;
• kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu;
• przedsiębiorczość, dynamizm w działaniu, umiejętność organizowania pracy własnej i podwładnych;
Praca Kierownik Przychodni Płock
- stabilne i atrakcyjne warunki współpracy;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia;
- możliwa dowolna forma zatrudnienia;
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu.