Ministerstwo Rozwoju w Warszawie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista
Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opiniowanie wewnętrznych projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/ zespołów grup roboczych, w tym zwłaszcza projektów zarządzeń i decyzji o powołaniu zespołów opiniodawczo - doradczych i roboczych
- opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych inicjowanych poza Ministerstwem lub ich części, zwłaszcza gdy DP zostanie wskazany jako komórka wiodąca lub współpracująca
- opiniowanie pod względem formalnym projektów decyzji administracyjnych w zakresie spraw z działu gospodarka
- przygotowywanie materiału dowodowego w sprawach sądowych, w tym we współpracy z Prokuratorią Generalną Skarbu Państwa, w szczególności: sporządzanie stanowisk do odpowiedzi na pozwy i pism procesowych oraz opinii biegłych sądowych, realizacja prawomocnych wyroków
- przygotowywanie i reprezentacja przy zawieraniu ugody sądowej, poprzez sporządzanie projektów odpowiedzi w sprawach dotyczących przedsądowych wezwań do zapłaty lub zawarcia ugody
- prowadzenie innych czynności w postępowaniu administracyjnym (w tym: prowadzenie postępowania wyjaśniającego, przygotowanie/prowadzenie rozprawy administracyjnej, rozpatrywanie skarg i wniosków, wydawanie zaświadczeń)
- prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej (w tym: przygotowywanie projektu odpowiedzi wnioskodawcy, przygotowywanie materiałów będących informacją publiczną)
- opracowywanie projektów decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym, w tym zwłaszcza w obszarze o stwierdzenie nieważności decyzji nacjonalizacyjnych
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
* obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
* praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
* praca przy komputerze i przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
* węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze;
* winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych;
* wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych;
* wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej;
* sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu;
* ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 83 03.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
ukończona aplikacja legislacyjna bądź studia podyplomowe z zakresu legislacji
doświadczenie zawodowe/staż pracy
2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie obsługi prawno - legislacyjnej/ w prowadzeniu postępowań administracyjnych
pozostałe wymagania niezbędne:
- -- znajomość procesu legislacyjnego
- -- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- -- znajomość przepisów Konstytucji RP, prawa cywilnego i handlowego
- -- współpraca
- -- komunikacja
- -- myślenie analityczne
- -- wystąpienia publiczne
- -- rzetelność
- -- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu