KANCELARIA DZIEWULSKI zaprasza kandydatów i kandydatki do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko ASYSTENTKA / ASYSTENT biura / zarządu i koordynacji prac w Spółkach zależnych.
POSZUKUJEMY osoby, która we wstępnej fazie zatrudnienia podjęła by się rozszerzonej funkcji asystenta biura i zarządu, i której podstawowymi obowiązkami było by:
- koordynowania i załatwiania spraw bieżących spółek,
- wykonywania zleceń osób zarządzających,
- dokonywania rozliczeń, księgowań, zestawień - w tym praca w programie excel,
- opracowywania dokumentów i pism,
- pracy z Internetem,
- koordynowanie i uczestniczenie w przyszłym procesie zmian marketingu - strategicznego, począwszy od zmian stron www kończąc na materiałach marketingowych,
- współpraca i koordynacja procesów z firmami działającymi na rzecz KANCELARII DZIEWULSKI i spółek zależnych w zakresie dostaw materiałów i usług,
- wyszukiwanie firm do przyszłej współpracy, a także produktów na budowy wraz z koordynacją, procesów zamawiania poszczególnych asortymentów,
- realizacja procesów związanych z uzyskiwaniem dotacji unijnych,
- obsługa najemców wraz z wystawianie faktur za najmy i koordynowaniem prac administratorów,
- pozostałe obowiązki wynikające z prac bieżących firmy.
CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
- zdobycie doświadczenia w branży nieruchomości,
- zdobycie podstawowego doświadczenia w zakresie prawnym,
- zdobycie doświadczenia w zakresie obsługi najemców,
- zdobycie doświadczenia w zakresie prowadzenia przedsięwzięć deweloperskich,
- realizacje własnych pomysłów i inicjatyw,
- współuczestniczenie w podejmowaniu części decyzji firmowych,
- uczciwe zasady współpracy i dobrą atmosferę,
- nieustanny kontakt z zarządzającymi spółkami,
- rzetelny system oceniania pracy i stałe kształcenie w tym zakresie,
- elastyczny czas pracy (w zależności od oczekiwań i możliwości kandydata np. osoby studiującej, dopuszcza się możliwość pracy nie w każdy dzień tygodnia lub ze zróżnicowanymi przedziałami godzin w tygodniu),
- przewiduje się możliwość otrzymania samochodu firmowego.
LOKALIZACJA PRACY:
z uwagi na fakt, iż KANCELARIA DZIEWULSKI wraz ze spółkami zależnymi posiada kilka lokalizacji biur w Warszawie (Centrum/Mokotów/Grochów/Bemowo/Targówek), to wstępnie przewiduje się zatrudnienie w dzielnicy Targówek bezpośrednio w obecnej siedzibie zarządu.
KANCELARIA DZIEWULSKI istnieje na rynku od 2014 roku i jest firmą branży nieruchomości, która działając przez Spółki powiązane zajmuje się między innymi:
- przedsięwzięciami deweloperskimi (budową domów i mieszkań),
- kupnem i sprzedażą nieruchomości,
- wynajmem własnych nieruchomości zarówno usługowych jak i z zakresu najmów krótkoterminowych dla osób fizycznych i firm,
- pośrednictwem w obrocie nieruchomościami,
- consultingiem i przygotowywaniem inwestycji.
KANCELARIA DZIEWULSKI przynależy do:
- Warszawskiego Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami
- Posiada państwową licencje w obrocie nieruchomościami
Obecnie oferujemy płace na poziomie od 2000PLN -- 2500PLN na rękę i wynagrodzenie jest uzależnione od:
- doświadczenia,
- efektywności pracy i zaangażowania,
- kreatywności i ambicji kandydata,
- przepracowanego czasu pracy,
- przewiduje się dodatkowo możliwość uzyskania premii w zakresie indywidualnej oceny pracy,
- przewiduje się możliwość uzyskania udziału w zyskach z mniejszych działalności spółek jeśli Kandydat zaangażuje się w ich rozwój i koordynację.
Prosimy o przesyłanie CV jedynie przez osoby poważnie zainteresowane pracą w oparciu o wstępne umieszczone informacje w publikowanej ofercie.
Serdecznie pozdrawiamy i prosimy o przemyślane Państwa decyzje.
Zespół Kancelaria Dziewulski
WYMAGANIA
Od przyszłej zatrudnionej osoby wymagamy:
- planowania pracy własnej i umiejętności pracy z kalendarzem oraz kontrolowania pracy firmy,
- wykształcenia w zakresie /zarządzania/marketingu/nieruchomości i innych kierunków umożliwiających podjęcie pracy w ramach wyszczególnionych obowiązków,
- poszukujemy osób z doświadczeniem zawodowym, zarówno mężczyzn jak i kobiet,
- poszukujemy także osób studiujących, ale z minimalnym doświadczeniem zawodowym,
- z uwagi na możliwość wprowadzenia elastycznego czasu pracy akceptujemy studia zaoczne lub osoby, które nie mogą pracować 5-6 dni w tygodniu,
- poszukujemy osób wszechstronnie wyedukowanych, kreatywnych i ambitnych,
- wiek aplikanta nie ma dla nas znaczenia,
- kandydat raczej powinien posiadać prawo jazdy.
Dla uzupełnienia nie poszukujemy aplikantów radcowskich i adwokackich.