Landtech Sp z o.o. to silna i doświadczona firma od lat działająca w branży telekomunikacyjnej. Oferujemy najwyższy standard usług związanych z dostępem do Internetu. Nasza oferta kierowana jest do wymagających odbiorców biznesowych oczekujących szybkich, stabilnych i niezawodnych łączy dostępu do Internetu oraz transmisji danych. Jako niezależny operator posiadamy własną sieć światłowodową na terenie całego kraju oraz profesjonalne łącza radiowe.
Główne zadania na tym stanowisku:
- Obsługa klienta
- Ścisła współpraca z działem handlowym i księgowym
- Wsparcie administracyjne zarządu i pozostałych działów w firmie.
- Proste prace biurowe
- Nadawanie/odbiór korespondencji
- Tworzenie dokumentacji (zarządzanie umowami i przepływem dokumentów)
- Organizacja biura
- Obsługa wewnętrznego systemu CRM
Zatem jeśli:
- Posiadasz umiejętność obsługi komputera (programy pakietu MS Office, internet)
- Lubisz pracować w zespole
- Potrafisz dobrze organizować swoją pracę
- Jesteś osobą dokładną i systematyczną,
- Cechuje Cię konsekwencja w działaniu,
- Posiadasz duże poczucie humoru,
- Jeśli brak Ci doświadczenia w obszarze administracji, ale masz otwartą głowę, lubisz poznawać nowe rzeczy i szybko się uczysz
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach organizacji
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Realny wpływ na rozwój organizacji
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Umowę o pracę
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze