Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta)

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Praca Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta)

Zakres czynności:

  • reprezentowanie PKP S.A. w Centrum Wsparcia Klienta (CWK)
  • koordynowanie i optymalizacja działań związanych z obsługą klienta na dworcach kolejowych należących do PKP S.A., w tym w szczególności udział w podejmowaniu działań minimalizujących skutki nagłego obniżenia poziomu świadczonych usług
  • koordynacja obsługi (asysty) osób niepełnosprawnych i o ograniczonej możliwości poruszania się (PRM)
  • kompletowanie informacji do udzielenia odpowiedzi na skargi dotyczące niewłaściwie przeprowadzonej asysty
  • bieżące monitorowanie ruchu pociągów oraz inicjowanie działań w sytuacji nagłego obniżenia poziomu świadczonych usług, np.: opóźnienia pociągów, awarie, wypadki itp.
  • współpraca z punktami gastronomicznymi w zakresie wydawania napojów oraz poczęstunków na dworcach
    powiadamianie pracowników Centrali PKP S.A. i Oddziałów Gospodarowania Nieruchomościami o zdarzeniach mających wpływ na poziom świadczonych usług (np.: opóźnienia pociągów, awarie na dworcu itp.)
  • ścisła współpraca z przedstawicielami innych Spółek kolejowych pracującymi w CWK oraz w razie konieczności z przewoźnikami będącymi poza CWK w zakresie działań na rzecz pasażera
  • ścisła współpraca z zespołami zatrudnionymi na dworcach kolejowych - Centrum Bezpieczeństwa Dworców Kolejowych, punkty InfoDworzec
  • ścisła współpraca z Zarządcami Rejonów Eksploatowania i Administrowania Nieruchomościami, Menadżerami i Administratorami dworców kolejowych w zakresie obsługi pasażerów
  • przygotowanie oraz wysyłanie raportów i powiadomień do wyznaczonej grupy odbiorców oraz przygotowywanie podsumowań, zestawień i innych materiałów na potrzeby Centrali PKP S.A.
  • inne zadania zlecane w zależności od potrzeb

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej i/lub bezpośredniej)
  • umiejętność posługiwania się mapami
  • zdolności analityczne i proaktywna postawa w działaniu
  • umiejętność ustalania priorytetów, zdolność do podejmowania szybkich decyzji
  • orientacja na klienta (zewnętrznego i wewnętrznego)
  • odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność pracy w zespole
  • odporność na działanie pod wpływem stresu
  • biegła znajomość MS Office i umiejętność tworzenia raportów i podsumowań
  • dyspozycyjność (praca zmianowa: w systemie równoważnych norm czasu pracy 24 h, 7 dni , 365 dni)
  • mile widziana znajomość i/lub doświadczenie w branży kolejowej

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w projektach związanych z obsługą klienta
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w różnorodnym zespole i możliwość rozwoju zawodowego

Oferta jest ważna jeszcze 2595 dni


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta)

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta) w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy PKP SA lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta) Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista w Wydziale Polityki Obsługi Klienta (Centrum Wsparcia Klienta), praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.PKP SA praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.