Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nalicza wynagrodzenia z tytułu zawartych umów dla osób fizycznych współpracujących z Urzędem na podstawie umów cywilnoprawnych, sporządza listy płac na podstawie wystawionych rachunków, sprawdzając ich zgodność z zawartymi umowami oraz przygotowuje przelewy bankowe na konta osobiste, w celu zapewnienia realizacji zobowiązań Urzędu wobec usługodawców.
- Nalicza wynagrodzenia dla pracowników, przygotowuje wypłaty za czas choroby i zasiłków: chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego, sporządza listy płac, przygotowuje przelewy na konta osobiste pracowników, w celu realizacji zobowiązań pracodawcy.
- Dokonuje miesięcznych rozliczeń składek ubezpieczeniowych, sporządza przelewy do ZUS składek na poszczególne rodzaje ubezpieczeń, przygotowuje zwroty składek z tytułu przekroczenia rocznej podstawy ich wymiaru, w celu zapewnienia właściwej realizacji zobowiązań Urzędu jako płatnika składek
- Prowadzi obsługę finansowo-księgową oraz współpracuje przy przygotowaniu sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków budżetowych, w tym kontroluje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym, dekretuje i księguje dowody finansowe, wystawia polecenia przelewu, wypłat, zlecenia płatności i dokonania zapłaty, w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Obsługuje system Płatnik w zakresie dokonywania obligatoryjnych zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników, usługodawców i członków ich rodzin w ramach ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
- Sporządza, w części dotyczącej płac, okresowe sprawozdania budżetowe i statystyczne o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, w celu dostarczenia bieżącej informacji o wykonaniu funduszu wynagrodzeń.
- Dokonuje miesięcznych i rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym sporządza i przekazuje pracownikom oraz urzędom skarbowym wymagane prawem imienne informacje o wysokości osiągniętych dochodów i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy oraz przekazuje urzędowi skarbowemu deklaracje podatkowe w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, w celu realizacji ustawowych obowiązków płatnika podatku
- Uczestniczy w prowadzeniu obsługi finansowo-księgowej budżetu Urzędu w zakresie wydatków budżetowych w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia, CV oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy
- 3 lata doświadczenia zawodowego
- w obszarze finansowo-księgowym
pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, pracownikach urzędów państwowych, o wynagrodzeniach osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z aktami wykonawczymi w zakresie wynagrodzeń
- bardzo dobra znajomość przepisów Kodeksu pracy
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz przepisów podatkowych
- dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych
- umiejętność obsługi systemu Płatnik
- umiejętność obsługi komputera w zakresie systemu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego, systemów bankowości elektronicznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-11
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu