PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Praca asystent kierownika kontraktu w PKP
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział
w pracach komisji przetargowych;
- współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu;
- współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu;
- współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu;
- współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających;
- współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera;
- współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty;
- współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej;
- dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu;
- udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.
Praca PKP asystent kierownika
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi
i mosty lub pokrewne;
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych;
- dobra znajomość pakietu MS Office i MS Project;
- umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, radzenia sobie z emocjami;
- wiedza zawodowa;
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych;
- uprawnienia budowlane;
- znajomość procedur i doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych.
Oferujemy
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.