ABC AutoParts, jest dynamicznie rozwijającym się centrum logistycznym z branży e-commerce.
Specjalizujemy się w dystrybucji części i akcesoriów samochodowych, a nasza drużyna każdego dnia dzielnie pracuje, aby klienci dostali swoje paczki na czas.
Obecnie ruszamy z nowym procesem rekrutacyjnym na stanowisku: Lider Zmiany
Jakie będą Twoje zadania?
- Ścisła współpraca z Kierownikiem działu m.in. pomoc w organizacji czasu pracy pracowników,
- Nadzór nad pracą podległego działu i bieżące wsparcie dla pracowników,
- Kontrola jakości i ilości towaru przyjmowanego od dostawców lub pakowanego do zamówień klientów,
- Raportowanie do przełożonych przebiegu zmiany i wyników osiąganych przez swój dział,
- Nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej,
- Zapewnienie utrzymywania porządku i dyscypliny na stanowiskach pracy,
- Utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania
- Wykształcenia min. średniego,
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w zarządzaniu podległym zespołem,
- Doświadczenia w pracy z systemami magazynowymi ERP, WMS,
- Gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym,
- Znajomości procesów logistycznych i magazynowych,
- Znajomości obsługi komputera, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych,
- Dobrej organizacja czasu pracy.
- Dodatkowo mile widziane będą:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym,
Za Twoją pracę oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Konkurencyjne wynagrodzenie i możliwość awansu w strukturach przedsiębiorstwa,
- Premię frekwencyjną i wydajnościową,
- Możliwość renegocjacji stawki po okresie próbnym,
- W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym,
- Możliwość dołączenia do prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach,
- Dodatek stażowy po rzetelnym przepracowaniu roku,
- Możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Realny wpływ na optymalizację procesów logistycznych przedsiębiorstwa.