Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstaliśmy w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmujemy ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Rozwijamy się bardzo dynamicznie, otwieramy ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express, a także sklep internetowy click&collect. Jesteśmy sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców. Posiadamy nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima. Proponujemy swoim Klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol. Bardzo ważnym elementem zróżnicowanej oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty marki własnej.
Siłą Stokrotki są ludzie i atmosfera, jaką tworzą. Wierzymy, że zaufanie to podstawa, dlatego dbamy o stabilizację naszych pracowników. Od początku zapewniamy umowę o pracę oraz intensywne szkolenia, elastyczne godziny pracy i atrakcyjny pakiet socjalny. Zależy nam na opinii naszych pracowników, dlatego co roku przeprowadzamy badania satysfakcji.